Battalion wars 2

#1
Noen som vil spille BW2 online?
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Shit, er det ute? Er det no bra a?
Hva med å lage en tråd i generell spilling? Trur dette er noe fler enn lille Wiikvælte meg har interesse av. Åssen er kontrollen i forhold til GC-forgjengeren?
 
#3
Det fungerer jo. Eneste problemet er at det er forferdelig vanskelig å skifte enheter, spesielt fra bakkestyrker til helikoptre. Du må peke på det du vil bytte til, noe som ikke er så lett når du ikke kan se rett opp. Og så er det litt irriterende å ikke kunne skifte til noe som er langt vekke siden du ikke kan peke på det, noe som er veldig nødvendig når du har kontroll over både infanteri og skip eller ubåter. Ikke lett å se hvor folka dine er langt inni skauen fra havet.

Koden min er 408 148 839 841.

Bare nevn en tid så møter jeg opp.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#4
På GC gikk det jo an å bytte via kartet, går ikke det her altså?

Spillet høres artig nok ut på nett, men jeg tror jeg fikk nok av singelplayeren på Gamecube. Hvis ikke det er drastiske forskjeller her da?
 
#5
Lurer på om jeg må gå til anskaffelse av dette. Likte forgjengeren til GC veldig godt, så med mindre Kuju har føkka til kontroller og det som verre er i oppfølgeren, kommer jeg nok til å like den. Hvordan funker selve online biten? Må man krige mot venner eller kan man spille mot hvem som helst?
 
#6
Jeg har ikke prøvd det med kartet siden det ikke har blitt nevnt i selve spillet. Skal prøve det senere.

Det er en god del nye infanteri og stridsvogner i tillegg til skip og fly som er veldig artig å bruke. Dreadnought(skip), Battlestation(stridsvogn) og bombefly er spesielt tøffe å bruke. Du har også helikoptre, anti-air, artilleri, jagerfly, frigatter, ubåter og noen nye typer infanteri. Singleplayer er mye artigere og mer variert enn originalen med alle de nye typene.

På online kan du spille mot tilfeldige og mot venner. Det fins tre forskjellige moduser: Co-op, assault og skirmish. Co-op er stort sett ett eneste rot. Av rundt 15 ganger har jeg vunnet to-tre ganger. I assault skal du enten forsvare eller angripe visse mål og skirmish går ut på å drepe fienden for å få mest mulig poeng. Tar rundt ti-femten sekunder før du finner noen. De beste, de med 246 seiere og 4 tap(jeg hadde ikke en sjans), holder seg på skirmish for de mener assault gir urettferdige fordeler til en av partene.