Beste grafikk 2010

Beste grafikk 2010

• Totalt antall stemmer
    24

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi forventer alltid mer på grafikk-siden, og årets nominasjoner leverer realistiske gjengivelser og vakre omgivelser, men... hvem var best i 2010?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ble veldig imponert over grafikken i Castlevania, synd selve level designen var skikkelig uinspirert, og det samme var de generiske fiendene. Konseptillustrasjonene av fiendene som man fant i boka Gabriel alltid har med seg var dog flott.

Burde egentlig nominert Scott Pilgrim-spillet.

Egentlig burde vi hatt to grafikkpriser, en teknisk og en artistisk. Jeg foretrekker sistnevnte, og da går stemmen min til Limbo.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Enig der. Just Cause 2 (vinner teknisk pris) knepent på andre, bare fordi det å sveve en kilometer over øya er en gloriøs opplevelse.

CyberK

Finner ikke på noe.
ARMA2 er rimelig pent, men det faktum av at spillet trekkes av en så pisket gammel hest som (den tungt modifiserte) Flashpoint-motoren med tilhørende mye stress på maskinvaren skuffer meg litt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Registrerer at Minecraft ikke ble oppført her enda jeg nominerte det, men whatever. Jeg gikk for teknisk finesse og da vinner Castlevania lett fordi utviklerne har klart å presse enorme detaljmengder ut av den hesten, jeg aner ikke hvordan de klarte det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Minecraft lagt til som alternativ, sorry hesten!