Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 3 Jan 2008 #1 3 Jan 2008 #1 Den største variasjonen av spill finner vi faktisk på DS. Er det rart japanerne går gal etter den lille maskinen? :elsk: PSP fikk en oppgradering i fjor, var det noen som plukket den opp?
Den største variasjonen av spill finner vi faktisk på DS. Er det rart japanerne går gal etter den lille maskinen? :elsk: PSP fikk en oppgradering i fjor, var det noen som plukket den opp?
Halky Veteran bruker ;) 3 Jan 2008 #2 3 Jan 2008 #2 Vel siden jeg nettopp kjøpte meg PSP og MGSO så måtte jeg nesten stemme de to, selv om jeg ikke har fått prøvd spillet enda :S Men ja
Vel siden jeg nettopp kjøpte meg PSP og MGSO så måtte jeg nesten stemme de to, selv om jeg ikke har fått prøvd spillet enda :S Men ja
CyberK Finner ikke på noe. 3 Jan 2008 #3 3 Jan 2008 #3 Som nevnt tidligere kan jeg ikke få fullrost Portable Ops godt nok.
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 3 Jan 2008 #4 3 Jan 2008 #4 Må nesten bli Zelda her. Freskt og fint.