De spillene jeg har satt opp er satt opp utifra hvilke spill som har fått best karakter så langt på GameRankings (i år). Jeg har kun satt opp spill som er lansert i Europa i 2004 så langt (pluss noen spill som lanseres i denne måneden, juni, men som ikke er lansert enda, men som kanskje noen har spilt allerede - men ellers er det er jo fullt mulig å vente med å stemme til man har spilt de spillene, om man skal ha de). Jeg har ikke bare gått utifra karakterene på GameRankings - jeg har også gått utifra hva jeg tror folk har likt (i tillegg til at jeg har tatt med litt av hvert fra alle konsollene, utenom N-Gage da, men den konsollen har objektivt sett ingen spill som kan måle seg med de jeg har satt på lista). Ellers har jeg lagt til muligheten for å stemme "Andre...", for det kan jo være det er andre spill enn de på lista du har likt bedre i år.
Fortell gjerne hvorfor du gir din stemme til det spillet du gir din stemme til. Sett gjerne opp en "Topp 5" (eller "Topp hva-du-nå-måtte-ønske") for året så langt. Fortell gjerne også hva du synes om året så langt. Mange mente jo 2004 skulle bli et fenomenalt spillår - er det det så langt?
Fortell gjerne hvorfor du gir din stemme til det spillet du gir din stemme til. Sett gjerne opp en "Topp 5" (eller "Topp hva-du-nå-måtte-ønske") for året så langt. Fortell gjerne også hva du synes om året så langt. Mange mente jo 2004 skulle bli et fenomenalt spillår - er det det så langt?