Betaling av inngangspenger på RBN

MadCow

Lokal moderator
#1
Det var virkelig moro på forrige RBN, men det er noe som ikke er så bra.

Folk har blitt slappe med å betale inngangspenger.
I helgen hadde vi 11 stk som betalte, og gangen før der var det bare 8 stk.
Jeg har to problemer med dette:
- Det blir urettferdig mot de som er flinke å betale, og det blir helt feil.
- Vi får inn mindre penger enn det vi kunne og det vi burde. Som nevnt tidligere har vi ikke tenkt å stikke av med noe overskudd selv. Sist sesong brukte både Nilo og jeg ganske mye penger selv for å få det til å gå rundt, i tillegg betalte Wallace en del ekstra for å være fair mot oss.
Akkurat nå har vi ikke noen utgifter på lokalet, men det kan fort endre seg. Alle penger som vi får brukes på diverse utgifter, ekstra utstyr til RBN og premier.
Hvis folk har lyst til å ha pengepremier ved hver turnering, kan de si ifra til meg så kan vi se om flere blir med på det. Men disse pengene vil da gå uten om de 50 som er inngang. Vi vil fortsette å ta 50,- ved hver samling, selv om vi ikke alltids spesifiserer det på forumet.

Neste gang vil de som har vært flinke til å betale få gratis inngang. Dere vet selv hvem dere er, men si ifra hvis du lurer. Kan nevne at blant annet Kasa har vært meget flinke:)
Ikke vent på at vi kommer bort til dere, og ikke si at du bare skal ta ferdig kampen eller noe annet! Kom bort til meg eller Nilo på eget initiativ og betal. Vanskeligere er det ikke.
Vi vil også neste gang prøve å ta inngangspenger med en gang dere kommer. Ha det klart når dere kommer.
Det er ikke noe moro å mase på folk om dette.

En annen ting som bør bli bedre er rydding. Det er alltid de samme folkene som stiller opp her. De som blir lenge på turneringen er velkommen til å hjelpe til. Dere andre må gjerne ta med dere søppelet deres eller kaste det. Det gjelder også tomflakser.

Ok, det var det. Håper vi får en like hyggelig RBN neste gang:D
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Aye... Miljøet blir ikke noe bedre av å miste tilgang på div. utstyr evt. lokalet..

Nilo: Vakkert!

Finnes det ikke en form for større søppeldunk/kasse vi kan ha stående fremme under RBN? Noe lett synlig for de som søker slikt :p. Mulig jeg blir blindet av all strålingen rundt, men jeg har enda til gode å se en søppelkasse der inne :confused:.
 
#4
Hah, var visst noe jeg glemte denna gangen gitt:p
SITAT(MadCow @ 01.08.07, 19.15) 75710
Vi vil også neste gang prøve å ta inngangspenger med en gang dere kommer.
[/b]
Ekke vanskligere enn det heller:p

Jeg tenkte ikke over de pengene i det hele tatt når jeg var der...
Kanskje fordi jeg var temmelig vant til at en av dere kom og spurte meg da sikkert
 
#5
støtter dere opp om den gutta. Det skal ikke være nødvendig for dere/wallace å tape penger fordi dere drar i gang en så bra og sosial greie!! Det er tross alt noe de fleste syntes å like, siden de dukker opp hver gang.. Fortsett med det bra arbeidet gutta :)

Nilo: LÆTTIS2K klipp..skoa i pant! hahaha :hehe:
 
#6
Fortsatt folk som ikke gidder å betale 50kr...
bare å droppe de småturene til 7-11 så har man nok til å gjøre opp for seg.
 

oma

Village Drunk
#7
er disse inngangspengene utenom selve turneringen? i så fall så beklager jeg :/