Beyond Good & Evil 2: Grisefest med grønn leppestift!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#1
Hadde aldri forestilt meg at dette skulle skje, men... håndfaste rykter om Beyond Good & Evil 2.

Om jeg klarer å overtale naboen til å kjøpe det når det eventuelt kommer ut så har det vel allerede solgt mer enn det første :p
 
#2
Første spillet var glimrende saker. En oppfølger ville tas godt imot :)
 
#3
Se der ja. Husker jo at enern slutta litt sånn spørrende, men dette var likevel overraskende. Blir essential.
 
#4
Oioi! Dette har jeg ventet på siden jeg fullførte eneren, men jeg trodde aldri det faktisk ville komme en oppfølger til tross for at Micheal Ancel har sagt at han brenner for å lage en. Men siden spillet blir multi, vil ikke det være en ulempe for PS3 og 360, siden Wii ikke er like kraftig? Eller vil det bli som med Call of Duty 3, at det er Wii som får den ukule versjonen?

Nå er det bare å vente på at originalen blir bakoverkompitabel med 360. Er den det til PS3, forresten?
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Det er kun snakk om PS3 og X360, hvis det i det hele tatt blir noe av.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Heh, la faktisk ikke merke til at saken jeg linket til var så gammel, bare noe jeg googlet opp for å finne n0e håndfast, men som Lodde sa, så har det vært en del skriverier i det siste, og
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
hva om du sitter på pauserommet og napper fra sukkerbitskåla i ett kjør
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
En gang gant jeg sukkerbiter i taklampa. :rofl:
 
#12
Hehe, artig. Og hvis det er ingame, som det påstås, så kommer det ikke til Wii. Spiller ingen trille, blir nok kjøpt uansett.