Billett til Arcade Fire, Oslo Spektrum, 4. november

#1
Jess, jeg selger én billett til Arcade Fire-konserten i Oslo Spektrum søndag 4. november i år.

Jeg må nesten velge mellom å dra på Arcade Fire og Muse, da det blir for dyrt med to Oslo-turer på to uker nå når jeg er midt oppe i styret med billappen, og siden Muse er blant mine aller største favorittband, var ikke det et vanskelig valg å ta for meg. Vemodig, men ikke vanskelig.

Vet ikke helt hva mer jeg kan si egentlig, men mer om konserten kan leses på Oslo Spektrums sider.

Det er ikke utsolgt til konserten, så jeg selger min billett til litt under ordinær pris. Skal vi prøve med, tja, 300,- inkl. porto? Da sparer du 50,- på selve billetten, 25,- i gebyr og 35,- i frakt, altså sparer du til sammen 110 kr. i forhold til å kjøpe fra Billettservice, samt at du samtidig hjelper meg litt ut siden jeg har betalt en billett jeg ikke kan bruke likevel.

Siden det ikke er utsolgt, betyr det altså at du også kan dra med andre folk hvis du ønsker det, og samtidig betale en hundrelapp mindre for billetten enn de gjør. Herlig, eller hva? XD

Jess. Eventuelt interesserte får bare melde seg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Ja takk. Jeg kjøper den gjerne.

EDIT: Hvis du ikke vil tenke deg om en gang til om hvilken konsert du skal prioritere. Arcade Fire er en nærmest religiøs opplevelse live, og omtrent like intenst fra første til siste sang (jeg så dem på Hove og er villig til å gi konserten 10/10 - den var perfekt). De er et band fortsatt på vei oppover som ikke har rukket å bli mette på suksess ennå (men det ligger kanskje ikke så langt fram i tid nå som de tydeligvis har blitt for store for å spille på små klubber), mens Muse nok er over formtoppen sin og har sett bedre dager. Uten å ha sett Muse i år (jeg så dem på Roskilde i 2004), vil jeg tro det er ganske sikkert at Arcade Fire vil levere en bedre konsert. Det kan dessuten bli lenge til de kommer til Norge igjen siden dette trolig blir siste Norges-konsert på Neon Bible-turneen, og det er jo ikke sikkert plata de kommer med i neste runde blir like god som de to første.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Muse spiller også i Spektrum, så den ulempen har begge konsertene.
 
#5
SITAT(Houseman @ 18.08.07, 10.16) 78095
Ja takk. Jeg kjøper den gjerne.

EDIT: Hvis du ikke vil tenke deg om en gang til om hvilken konsert du skal prioritere. Arcade Fire er en nærmest religiøs opplevelse live, og omtrent like intenst fra første til siste sang (jeg så dem på Hove og er villig til å gi konserten 10/10 - den var perfekt). De er et band fortsatt på vei oppover som ikke har rukket å bli mette på suksess ennå (men det ligger kanskje ikke så langt fram i tid nå som de tydeligvis har blitt for store for å spille på små klubber), mens Muse nok er over formtoppen sin og har sett bedre dager. Uten å ha sett Muse i år (jeg så dem på Roskilde i 2004), vil jeg tro det er ganske sikkert at Arcade Fire vil levere en bedre konsert. Det kan dessuten bli lenge til de kommer til Norge igjen siden dette trolig blir siste Norges-konsert på Neon Bible-turneen, og det er jo ikke sikkert plata de kommer med i neste runde blir like god som de to første.
[/b]
Mange gode poenger, og fullt klar over det dessverre. Jeg hater billappen. :p Men Muse har jeg hørt på i et par år nå og har hatt lyst til å se dem live lenge, men det lot seg ikke gjøre da de var på Quart i fjor. Det er et av mine absolutte favorittband, så jeg må nok ofre Arcade Fire for denne gang og bare hååååpe på at de kommer tilbake om ikke altfor, altfor lang tid. Hvis ikke skal jeg vente til neste år når jeg tar et friår og jobber, og reise hvorenn i verden de spiller, for jeg må få sett det før jeg dævver. :p Fantastisk herlig og spesielt band, og jeg blir smådeprimert av å måtte gi fra meg billetten.

Men ja, hvis du vil ha billetten så bare send en PM med adressen din, så sender jeg over kontonummer og sender den avgårde.
 
#6
Så Muse på Roskilde både i 2004 og i år, og personlig så synes jeg Muse var den beste konserten jeg så på Roskilde i år. Utallige ganger bedre enn da jeg så dem i 04.
Ikke det at Arcade Fire er noe dårligere,jeg skal selv på begge konsertene i Spectrum :)