Bioware twitrer om noe Mass Effect 3

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
[troll]Jøss, en røfftøff soldat som har en rifle i arma. Jeg tror jeg har spilt den spillen[/troll]
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Vel, siden det er Bioware får vi håpe det blir nok et RPG. Alpha Promp og Kål viste jo at det teoretisk sett er fett med moderne krigføring i den sjangeren. Om det bare er enda et hjernedødt FPS blir det seriøs baaawing her i gården.
 
#5
Syns ikke det så noe særlig ME ut. Mass effect 3 kommer jo, det vet alle. Tror ikke at de teaser 2 sek på ett spill som alle vet hva er og ca hvordan det kommer til å se ut.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#6
Jeg er enig i at det så rimelig "near-future" ut. Sammen med hintene kan man jo tro at det blir Shattered Steel med near-future mech-krigføring, men det blir spennende å se hvordan de legger et RPG-lag oppå det.
 
#9
På tide å skifte boxer
 

Kilik

Lokal moderator
#12
Må si VGA's seiler opp som en av store årets happenings når det kommer til nyannonseringer. Trailere til Mass Effect 3, Uncharted 3, Arkham City, ES V, Resistance 3, Forza 4, nytt SSX... Nesten på linje med E3 dette.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Bortsett fra at det bare er en masse skrik og ull og ingen substans. Vil ha litt mer konkret info enn bare en masse trailere.
Og sånn ellers ryktes det at dette får multiplayer. Den vil da foregå mellom mennesker og Turians i tida rett etter at mass effect drivene ble oppdaga og vi dro ut for å utforske. First Contact War osv.