Black and white 2

#1
Black and white kommer ut 30 september i usa og 6 oktober i europa

Noen som gleder seg eller har noen forhåpninger? Hadde helt glemt spillet. Og når jeg tenker meg om så gleder jeg meg litt. Black and white 1 var jo egentlig ganske bra. bare at det ble litt ensformig.
 
#4
spilte forgjengeren en god del, selv om jeg syns det var litt oppskrytt. fikk liksom 10/10 fra de fleste, men syns ikke det fortjente det. var veldig orginalt, men det var det. jeg håper 2'ern blir "lettere". det tok en del gaming for å komme inn i den første syns jeg
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Seff gleder jeg meg til BW2 :D Digget 1'ern og likte det veldig godt ;) Digg og være en slem gud og alt hehe, eller være en snill'en ;)
 
#6
Opprinnelig skrevet av Mongis@30.08.2005, 20.51
Selvsagt gleder jeg meg til dette. Likte svært godt forgjengeren.

Kommer det ikke en versjon av dette spillet på DS/PSP? Da synes jeg BaW2 skulle komt til Xbox 360 også.
256740​
Black and White DS
Så klart kommer det også til DS og PSP.
På PSP blir grafikken lekker, mens på DS blir mulighetene mange.

Gleder meg veldig til B&W2. Likte forgjengeren veldig godt, skikkelig stemning.
Trailere av B&W2Ser da ganske lekkert ut for min del.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Ligger på toppen av ønskelista mi nå. Gleder meg vel kanskje litt for mye, men jeg kan ikke noe for at jeg har høye forventninger. Likte B&W godt, og håper det gode er tatt med videre, og at det dårlige er fikset på.

Peter Molyneux lover alltid for mye, så jeg tar ikke alt han har sagt i B&W2 for god fisk, men jeg forventer meg et knakende godt spill.
 
#8
Black and White var kult, men hadde noen seriøse balanseproblemer. Oppfølgeren ser lekkert ut, men på alle filmene jeg har sett har det vært veldig dårlig frame-rate. Tror allikevel det blir bra, men så skal det sies at jeg ikke vil få spilt det på mitt PC-vrak uansett, da.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
Det er sant at mange av videoene har skremmende framedrops og instanser der spillet rett og slett står stille i fem sekunder, men jeg håååper virkelig LH har finpusset spillet såpass at vi sluttbrukerene kan nyte spillet uten for mye crap.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Høres ut som akkurat det samme rævva spillet som sist. Jeg kommer ikke til å røre dette med en 10 fots påle.
 
#12
Lionhead lover og leverer ei. Med andre ord er alt som det skal være.
 
#14
Jeg må si jeg er litt skuffet etter som at jeg elsket 1eren.
Hva jeg savner mest er nok (som karamba sier) skirmish/MP.

Det som skulle være kjekt med B&W2 var 4player-MP på LAN :(
 
#15
Jeg satt med Black and White 2 litt på søndag. Og det er akkurat samme greia, bare det ser penere ut. Ikke verdt å sløse tiden sin på når det finnes så mange andre spill man kan ignorere real life med istedet :D
 
#16
De har sagt at de skal slippe patcher som muligens inneholder MP og skirmish osv.

man merker at visse ting mangler men ellers er dette et bra spill.