BONK!

Jante

privileged CIS shitlord
Neste Team Fortress 2 oppdatering skal gi alle oss ærede medlemmer i den ekslusive BONK-brukergruppa her på forumet noe å glede oss til. Først og fremst en ny kølle å daske/skyte baseballer på motstanderne med:

Ja, du kan tro at våre hjerter fryder seg!

(Hvis de følger de tidligere oppdateringene sine, så vil den siden forøvrig oppdateres fortløpende med nye greier i løpet av uka.)

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg gidder ikke klikke på denne tråden fordi emnetittelen er for vag for meg som ikke har hørt scouten sine taunts!

Spent på å se hva de neste våpna blir og om de er så nyttige at de blir brukt i comp play.
Er dog mest spent på å se om de kommer ut med et eller flere 5 point cap maps. Badlands er lett det beste mappet i TF2 og det samme gjelder Granary.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Endelig nye achievments å knote med. Blir phun.

Jante

privileged CIS shitlord
In related njuus: Gabe Newell sier «The team currently working on Team Fortress 2's excellent character videos are now working on comics.»

Dette kan potensielt bli fantastiske saker.

Ser ut som om Leetle Kart kan gå begge veier. Fett! Har hatt konseptet i tankene en stund, men Valve er selvfølgelig ett steg foran.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Badonkabonk! Nå blir det tid for kølle en god stund framover, skjønner jeg. Kremt.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Spoilers: du kan se at det er den han holder på det energy drink-bildet. Uansett, neat-o.

Pluss at de nevner den i Achievementsene.

Stuns, super-speed og nå et ekstra hopp (to?) pluss knockback. Denne patchen kommer til å bli galskap, faen som jeg gleder meg til onsdag.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg merker at det i liten skrift på energidrikk-reklamen står at man kan føle seg veldig treig i flere sekunder etter at drikkens effekter har gått over. Så der har vi tradeoff-en.

Og den nye hagla kommer til å bli veeeeeeldig populær på de banene med uendelige stup.