Borderlands 2 -360

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Da er Borderlands 2 ute etter en lang ventetid. De som kjenner Borderlands fra før veit hva de kan forvente; Bigger, Badder and Uncut

Da spillet er gøy alene, er det ennå bedre med noen. Personlig er jeg i skrivende stund en level 10 Assassin med fokus på sniper, melee, pistol og litt rifle. Er veldig gira på å slenge meg med andre, evt starte en ny figur i ny klasse for å være med på moroa. Etter noen tiler med detta kjenner jeg at jeg kommer til å ville ha fler gjennomspillinger.

Så da er der bare å bruke tråden her for å møtes online; en SG-squad med alle fire klassene hadde vært å eie
 
#2
Faen i satans helvete, eg har ikkje det spelet enda! Men eg vil ha! Så jævlig også!
...så eg skal skaffe det. Men pre-order bonus får eg heller leve uten.

Har rett og slett hatt for mykje å gjere siste tida til å i det heile tatt tenke at eg kunne fått tid til dette. Bu.

Ruller forresten samma eff av klasse, den som er til overs rett og slett. Elsket Mordekai fra forrige. Hallgrim rullet alltid Roland.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
inb4 lag deres egen tråd. Kanskje det er på tide å teste ut Borderlands 1...
 
#6
Har heller aldri prøvd det første. Vet knapt hva det er egentlig, har kjørt tilnærmet full ignore ovenfor de.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det er igrunn det. Diablo med scifi/western-tema, og dessuten fet DLC. Satser på det blir bra i Borderlands 2 også.

Og ja, mekka tråd for PC-spillere. Se om du klarer å finne den!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#10
Er muligens med på no co-opings jeg. På søndag regner jeg med at jeg skal prompe med en kompis i splittskriiin, men såvidt jeg har forstått så er det mulig å game online og splitscreen samtidig, ja? Uansett. Jeg er med så sant jeg har muligheten. Nabbemann på laiv.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#11
Split screen med online er en mulighet, ja.

Ellers så er jeg level 14 (eller 13? Husker ikke), låst opp en del områder, og spillet eier ekstremt fortsatt. Nesten så jeg bare vil slenge meg i bilen og bare cruise rundt og råne
 

Nabbe

Har fin hatt.
#12
Aight. Da kan det hende en kompis og jeg kan joine i morgen, litt avhengig av når jeg kommer meg hjem.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Høres gull ut. Skal ikke se bort fra at jeg blir med
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Jeg skal på spillquiz i morgen først, sånn i tilfelle vi vinner og de har Borderlands 2 blant utvalget.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
"I tilfelle vi vinner"?! Them's fightin' words.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Kjøpte meg dette i dag jeg! Blir ikke mye men håper på noe multiplayer innimellom og da gjerne med dere!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#20
Hadde en kompis over på besøk igår, så starta likesågreit et nytt spill med en Siren (og han kjørte Commando). Siren er nok klassa for meg, så er nesten der at jeg vurderer å la Assassin ligge og heller bare fortsette med den nye figuren.

Men så tenkte jeg; Faen heller, bruk Siren online med SG-folkz

Så; Siren, lvl 7 . Hyl ut, så løser jeg inn denna Gold-koden min slik at jeg har en måned med fest og fanteri med folk herfra