Borderlands 2

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1


De fleste har nok forventet en oppfølger til dette spillet og nå er det annonsert til PS3, 360 og PC. I tillegg til et utall våpen skal Gearbox lage smartere og kraftigere fiender samt et forbedret oppdragssystem. Borderlands 2 har en midlertidig release dato i 2K Game's fiscal year 2013 som begynner 1 april og slutter 31 mars. Oppdateringer skal etter hva jeg forstår komme fortløpende på gameinformers sine hjemmesider.

http://www.gameinformer.com/p/borderlands.aspx
http://www.borderlands2.com/
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Borderlands 2 blir nok no hrrmery, men nå som Randy Pitchford er ferdig med å hype Douk som Jesu oppstandelse kan han gå over til å kalle Eurogamer for noen rævhøl fordi de avslørte at B2 er en ting som eksisterte og dermed ødela alt for Game Informer. Ser for meg mye sånt framover.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Jeg approberer at fyren har en skill som heter "Out of bubblegum".
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6
Jeg rådigga det første, så jeg eter sikkert dette opp også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Har nesten førti timer spilletid i Borderlands ifølge Steam, så det blir vel litt i dette også.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#8
Gearbox slipper shift-koder for tiden, og disse er gyldige i et par timer fra nå.

X360: WB5T3-JS3W6-JRXTX-KR333-FTXBZ
WinPC: CT5TB-H3ZX9-6TTBJ-JT33J-TFJRK
PS3: WB5T3-JS3Z3-RSTWT-SJ533-FTXBT

Gir deg en golden key. Awyeah.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#9
Sweet. Jævla drittspillet stjal en nøkkel fra meg. Starta by figur og fikk "woohoo! Grattis med nøkkel, brah!", men når jeg fortsatte gammel save med gammel figur hadde jeg bare en nøkkel, ikke to

:(

Edit: hadde to nøkler med den figuren jeg nå vare har en nøkkel med
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Purples. Har fått skjold hver gang, men det dukker sikkert opp noe annet etter hvert også. Ruller forøvrig Turtle Shield, som gir eeeeeenoooooorm skjoldkapasitet og lades opp på null komma svisj, men som senker maks helse. Passer det bra når man spiller som Gunzerker? Ja, da passer det bra.

Tusla inn i Tundra Ettellerannet akkurat forøvrig, og der har Gearbox steppa opp gamet litt. MASSE setpieces i området, skal ikke spoile noe men jeg syntes det var skikkelig fett. Møtte også Tiny Tina som jeg tipper er en elsk/hat-figur. Jeg syntes hun var festlig, YMMV.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#12
Sist fikk jeg en heftig lilla sniper og en bøs assault rifle fra den kista, de to våpentypene jeg bruker mest. Score!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#14
Har kommet over 4 nøkler tilsammen, så har brukt to. Åpna kista førstegang som level 20, fikk to lilla SMG som fungerte som granat og hadde relativt høy damage, våpen-som-granat-lading og ekstra stort magasin.
Åpna den igjen på level 22 pga fikk en nøkkel ekstra, var en bazooka med nesten 4k i damage. Lilla. Med Corrosion
 
#15
Blir jobb og spelepause på meg resten av veka tenker eg. Bu.
Rimelig lei av å ikkje kunne kombinere jobb og fritid. Må sjå meg rundt etter noko anna.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Oooh, Borderlands Legends til iOS. Man styrer da folka fra det første spillet og det er turn based. Mite be cool.

 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#18
Masse shift koder for "spooky character customizations" på Gearbox sin twitter.

Edit: Gjelder til og med den 4. en eller annen gang.