[PC] BRÆK – Den obligatoriske Goat Simulator-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Goat of the Year. :doh:
 
#4
Spilte dette i sånn femten minutter nå, og jeg bare... Det er helt for jævlig morsomt, men ser for meg at det blir old kjapt. Det er helt sandkasse, men så får man noen "quester" underveis. Oppdaget noen hemmelige områder, og plutselig unlocker man noen greier som ga meg den beste wtf/humre-kombinasjonen på lenge.

edit: Og musikken. Herregud, musikken...
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Spillet tok prisen for tiårets spill da jeg fikk en tennisballkanon på ryggen til geita mi. Absolutt en genial greie å ha når man jogger rundt
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Jeg var klar for geitetårnet. Var tydeligvis også klar for å bli en skikkelig roida muskelgeit, Destroyer of Worlds (eller Destroyer of Hageselskap i det minste), råner-dødaren og trampo-geita. Må bare finne den siste trampolina nå så er cheevoen i boks. PS du hopper myyyye høyere hvis du ragdoller mens du tramper.

Når det er sagt så er dette artig, men jeg er litt bekymret for hvor bæææææ-rekraftig det er i lengden.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Tar tilbake det jeg sa angående tennisballene. Når jeg ødela et hageselskap med en gedigen kampestein for så å gjøre litt stæsj for å bli en demongeit, da oppnådde spillet kultstatus i min verden
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Ja, det. Har sittet med dette i kveld, og nå mangler jeg bare to cheevos; å få spillet til å kræsje og å få 10 poeng i Flappy Goat. Har prøvd på begge, jeg har rett og slett for bra PC til å få spillet til å kræsje ved å spawne masse ekstra-geiter og slå på alt av debug-rendering. Å få 10 poeng i Flappy Goat utgår.

Så: Den siste der er maks mongo, men resten av spillet? Joda, det er igrunn helt geit. Litt avhengig av hva dine preferanser er, så klart. Litt ragg-ete i kantene er det så klart, men det er ingenting her som skulle tilsi at man trenger å ta en telefon til riksmekringsmannen for å få kompensasjon. Traileren som kom tidligere i uka var jo svært klovende, og det er bra å se at spillet holdt mål og ikke viste seg å være skikkelig bæææd. Nå er det såpass seint at jeg har tenkt å bukke under for i kveld.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Gode nyheter. Neste måned kommer første oppdatering og den bringer med seg forskjellige geiter å spille som, ett nytt kart og lokal multigeiter. Online kommer på et senere tidspunkt.