Bra kamera

D

Dalai'Lama

Gjest
Hei. Spilte på en automat på M/S Prinsesse Ragnhild i fjord, skulle til Kiel.. Så vant jeg 10.000 kr og kjøpte meg et kamera til 7.000... Vurderer og selge det, men jeg bare lurte på hvor mye dere ville betalt for det... Vil kjøpe meg et digitalkamera(stillbilder) og ha noen penger igjen etter det...

Kamera:

JVC - GR-DX55E (I følge den uåpnede USB-Driver-Saken)
16x Optisk Zoom
700x Digital Zoom
Digital Colour(Hva enn det er)
Night Scope ^_^
3,0" LCD Skjerm. wææv
Black Light
Veske
Lader
Firewire med usb i ene enden
Ledning som gjør det mulig og se filmene dine på TV(Du kan også plugge i ledningen og filme samtidig som det kommer på TV ^_^)

Bruksannvisning:
Svensk
Dansk
Suomi
-------------------

GARANTI OG KVITERING

Eneste som mangler er orginal eske. De hadde skrevet at det var b-vare, men det var feil, eneste som manglet var orginal eske...

Lodin

Der Waaaah
Det er fast linse på det eller? Ville uansett solgt sjela mi (nesten, litt) for et halvautomat SR kamera (saksøk meg, jeg er old school) med de statsene.
Vel, kanskje ikke, men gudene vet hva folk vil gi for det. Hvis det er så godt som ubrukt så vil ikke 5500 eller litt mer være for mye å be om (brukt er brukt blant de folka).

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg tviholdt på det. Du har et jævla fett kamera der og det er ikke noe å skimse på. Med mindre du må ha penger så la det være.

Snakker du om Lodin? Det der er et halvkjipt DV videokamera fra JVC.

Eldre modell er det og, ble solgt på Elkjøp etc. for et års tid siden for ca. 5000kr.