Bra multiplayer-spill

Jeg vil kjøpe et nytt multiplayer-spill. Men jeg vil at det skal være underholdende, og gjerne med boter, men det er ikke så viktig. Jeg tenkte først på Conker, men det har jeg lest mye dritt om. Dårlig kontroll på multiplayer, dårlig manøvrering på kjøretøyene, og kjedelig singleplayer. Dette spillet hadde jeg sett frem til, men for en gangs skyld skal jeg høre på omtalerne.

Så jeg vil gjerne vite om du vet om noen fete multiplayer-spill. Jeg ser etter et spill med stor underholdningsverdi blandt 4 venner, gjerne over System-Link. Helst FPS-spill.

Du får Ghost Recon: Island Thunder til en skammelig billig penge *overalt*. Spillet har sine feil, men dæven så rått det er. :)

D

Deleted member 1518

Gjest
Unreal Championship 2, du kan bare spille 2 player split screen på 1 tv da, men jeg tror at du kan spille hvertfall fire med system link. Det er sinsykt billig på play.com også, rett under 200kr!

-----
Anbefales
-----

Selv spiller jeg omtrent bare Halo/Halo 2 på nett, men kan også anbefale:

Ghost Recon 2
Project Gotham Racing 2
Forza Motorsport
Crimson Skies
Mech Assault 2
Unreal Championship 1
Timespliters FP
Top Spin
Fuzion Frenzy
Doom 3
Rainbow Six 3 Black Arrow

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg hater dere alle jævla sammen. Hvilket spill er det ingen har hørt om, men lovpriser med en gang de får spille? Jævla Mashed vel! Finnes vel til under tohundre spenn fra Play.com. Kjøp, kjøp, kjøp.

Opprinnelig skrevet av Nicholas@06.07.2005, 01.34
Jeg hater dere alle jævla sammen. Hvilket spill er det ingen har hørt om, men lovpriser med en gang de får spille? Jævla Mashed vel! Finnes vel til under tohundre spenn fra Play.com. Kjøp, kjøp, kjøp.
239552​

Det er vel verdt å nevne at det koster 299,- på alle formater hos Spaceworld.

Opprinnelig skrevet av Disturbed@07.07.2005, 01.03
mashed har jeg hørt om, men er det online på det? mange som spiller? ellers er det jo liten vits. ;)
239757​
Verken Mashed eller Mashed: Fully Loaded støtter Xbox Live, men det er slik at 4 spillere kan spille sammen på skjermen slik som med Fuzion Frenzy. Har du tre andre venner å spiller sammen, er det genialt morro.

har mange venner, ikke det som er problemet. problemet er at jeg har 1 kompis som liker og spille sammen med meg, resten er enten mmorpg eller så spiller dem ikke i det hele tatt. så det blir enten 2 player eller 1 player. jeg og han som spiller koser oss jævlig med halo 2 online(split screen vel å merke, han har ikke box selv, men har account på min) jævlig gøy det, men vi leter hele tiden etter alternativer. håpet at det samme gikk på conker, men den gang ei. så hvis noen vet om noen geniale spill for 2 stk så ville det vert fint. har vert gjennom det meste jeg vet om. pro evo, dark alliance, champions of norrath+++

noen andre gøy spill for 2 stk dere vet om? kan godt være et spill der vi samarbeider for å unlocke stuff(burnout 3) men må være slik at vi kan bytte ganske ofte på og spille.

P.S har alle denne generasjons konsollene

D

Deleted member 91

Gjest
Du burde nesten ha bank for å kritisere Mashed på den måten, men hvis alle du kjenner er MMORPG-tøser er det vel litt mer forståelig. Øhm, du kan jo ta en titt på TimeSplitters: Future Perfect og eventuelt TimeSplitters 2, da begge har co-op gjennom story-mode og heftig multiplayer-støtte med bots. Førstnevnte har også online-play, dog kun en spiller per konsoll. Ellers er Rainbow Six 3: Black Arrow et spill jeg og en kompis spiller nå og da, siden co-op-modusen er kjempemoro.

Det er også verdt å sjekke ut en del sportsspill hvis du syns sånt er morsomt, for så og si alle sortsspill har multiplayer. NBA Street vol. 3 har jeg ikke prøvd, men jeg elsket toeren, så det er sikkert et safe bet.

Ellers så ... Øøøh... Burnout 4 kommer til høsten, gjør det ikke?

Racingspill. Liker ikke de jeg. :p

Men TS2: FP kunne vært noe.. Må sjekke butikken, så poster jeg hva jeg så, så kan dere si om det er bra eller suger rævva.

D

Deleted member 91

Gjest
TimeSplitters 2 og TimeSplitters: FP. To forskjellige spill.

Nåh, hør på meg, for helvete. Mashed er ikke bilspill. Mashed er multiplayer-spill. Jeg dytter det på Shadar. Shadar liker ikke bilspill. Shadar liker Mashed. Jeg dytter det på SirkusMartin. SirkusMartin liker ikke bilspill. SirkusMartin liker Mashed. Jeg dytter det på Nabbe. Nabbe liker ikke bilspill. Nabbe liker Mashed.

Forstår? Altså, bare prøv det med venner så forandrer du mening fullstendig.

Jada, jada, jada.. Vi får se.

Jeg snakket om Burnout 4, jeg. Men det med TS2 og TS: FP har du oppklart for meg nå, takk søten.

Opprinnelig skrevet av Disturbed@07.07.2005, 05.04
så hvis noen vet om noen geniale spill for 2 stk så ville det vert fint. har vert gjennom det meste jeg vet om.
239849​
Dette er de Xbox spillene jeg vet om som støtter multiplayer Live:

Halo - 4 stk (ikke Live, men Xlink/XBC)
Halo 2 - 4 stk
TimeSplitters FP - 4 stk
Ghost Recon 2 - 4 stk
Outlaw Volleyball - 2 stk (ikke split screen)
Outlaw Golf 2 - 2 stk (ikke split screen)
Project Gotham Racing 2 - 2 stk
Crimson Skies - Vet ikke hvor mange
Mech Assault 2 - Vet ikke hvor mange
Unreal Championship 1 - Vet ikke hvor mange, tror det er 4 stk
Moto GP 1 og 2 - 4 stk
NFL 2k - 4 stk

Tror også Brother In Arms støtter dette, men er ikke sikker.

Med andre ord, et ganske trist og sørgelig lineup for oss som liker å spille online sammen med kompiser i sofaen.

Jeg har da kun spillt Concker:BFD og kan si at det spillet er jævla bra.
Concker L&R er jeg usikker, men hvis den har like god humor, bedre våpen utvalg og slikt, MÅ du ha spillet!

Supermario: Conker LAR er en remake av BFD. Det vil si at spillet er 99% likt BFD. LAR har i tillegg en stor Xbox Live multiplayer del.

Revan: Om du ikke har spilt BFD, vil jeg helt klart anbefale det. Mye god og ikke minst absurd humor. Jeg koser meg meg single-playeren, men har ikke prøvd multiplayer. Har hørt at den ikke er all verden. Kjøp spillet brukt av Nicholas, om du ikke vil betale fullpris.

D

Deleted member 1518

Gjest
Eller du kan laste ned 4 baner gratis på Xbox Live og kjøpe de andre 5 for 80 kr (xbox live).