Brink [PC, PS3, 360]

Lodin

Der Waaaah
#1

Her er launchtraileren til noe som en del folk der ute har gleda seg til en stund. Brink er et lagbasert FPS med historie. Det er som det går fram av traileren kamp mellom fassiststyrker og rebeller på en flytende by som er et av få levbare steder på jorda. I hvert oppdrag er det flere mål lagene må oppnå og hvordan det gjøres velger man selv. Oppdagene har en kronologisk rekkefølge i en campaign så dette blir noe ala. Left 4 Dead parra med Team Fortress 2. Det er fire klasser å velge mellom, man kan customize karakteren sin no jævlig og det er XP-system for levling. All den gode skiten med andre ord. Det mest orginale er vel at de har slengt på et bevegelsessystem ala. Mirrior's Edge hvor man kan parkoure omkring på bretta. Blir spennede å se det i praksis.
Dette er mekka av folka bak Enemy Territory: Quake Wars og selvom det ikke var all verdens hadde det en del lovende ideer. Forhåpentligvis har Zenimax latt dem få bringe det potensialet ut i full blomstring. Uansett slippes det på Steam og alle andre steder på fredag. To dager før USA om ikke annet så det er en ting vi kan kose oss med.

E: Balle! De framskynda launchen så de dumme amerikanera får det i morra.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#2
Hovedproblemet til Quake Wars var vel stort sett at det ble utsatt så jævli lenge at ingen huska hva det var lengre nårre endelig kom ut? Husker jeg likte betaen veldig godt i sin tid i hvert fall, men da skiten endelig kom ut var det ingen av de jeg vanligvis spiller med som ga faen lenger, så jeg hoppa glatt over.

Kuppa uansett dette latterlig billig fra D2D's salg for noen uker siden, så bare holla hvis noen vil ta noen slag etter release.

E: Fant akkurat ut at i motsetning til yankeesa, som fikk steam preloadkeys fra D2D forrige fredag, erre bare kald skulder for oss eurofags... :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Det mest orginale er vel at de har slengt på et bevegelsessystem ala. Mirrior's Edge hvor man kan parkoure omkring på bretta. Blir spennede å se det i praksis.
Det er vel nærmere likt Assassin's Creed siden spillet bare prøver å tolke hvor du skal hen i forhold til omgivelsene, figuren din hopper og spretter av seg selv såvidt jeg har skjønt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Ja, Mirror's Edge sitt gameplay hadde blitt for morsomt. Man blir nødt til å kontrollere moroa.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Påminnelse om at Dice gjør akkurat det samme med BF3 så konklusjonen blir at ikke de engang likte kontrollen i Mirror's Ræg. :)
 
#6
Problemet med Mirror's Raeg (takk, Lodin!) var ikkje løpekontrollen men all driten rundt, slåssing og våpen var drit.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#7
Jepp. Løpinga var awesome frihetsfølelse. resten var.. Tja, jeg drister meg til å påstå at det var avføring og urin.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Time Trials, dere. Når man finner flyten og begynner å naile brettet.

Da snakker vi facinerende arkitektur.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Jeg likte Mirror's Edge, jeg. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Eurogamer gir 8/10. Kådd kombinert med Team Fortress 2 og Mirror's Edge virker jo... skrekkelig uinspirert. Venterer og sererer jeg også.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Jeg tror de skriver Mirror's Edge utelukkende fordi det er i førsteperson, selve mekanikken er i praksis akkurat lik Assassin's Creed. Man holder inne Left Bumper og bevegelsesstikka i valgfri retning og figuren din balanserer, hopper og vrenger seg over hindre.

Sånn ellers forteller begge reviewene at spillet i seg selv er noe av det artigste de har spilt, men en del teite/merkelige designvalg hindrer Brink i å være en toppkandidat. Dette høres definitivt ut som et spill man vil spille med kompisene.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
En teori jeg har sett blitt fielda er at grunnen til at de flaskehalsene oppståer er fordi spillet krever samarbeid fra laget som angriper. Dette vet alle at ikke finnes på konsoller mens mesterrasen er drevne i sånt. Så får vi se da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#16
åh enda mer viral markedsføring for Brink =D

edit: destrucktoid er nede
 
#17
HÅPER den der var ekte! BF:BC2 er ræg å spele uten årntli kompiser på lag som faktisk har lyst til å samarbeide. Får skaffe meg årntli PC og spele den der på årntli.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Og bare for å bevise at de er dicks har Bethesda kun sendt ut 360 utgaver til pressen. Også til sider som Voodoo Extreme og Rock Paper Shotgun som kun dealer med mesterrasings. De hevder det er fordi spillet ikke var åpna ennå på GfWLive. :ras:
 
#19

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Er det for mye forlangt å be om fotnøtter til innleggene dine, KW? Subteksten er rimelig vanskelig å få øye på her.