Broken Sword: Shadow of The Templars Director's Cut

Det første Broken Sword har nå blitt reutgitt på wii og ds. Synes og huske at dette spillet ikke var så ille. Noen som har spilt det de siste årene og kan si hva de mener? Og noen som vet noe om spillet funker best på ds eller wii?

Jeg leste et sted at kvaliteten er mest jevn på DS, da en del av innholdet er gammelt mens en annen del er nytt, og at denne kvalitetsforskjellen ikke synes på de små skjermene men kommer godt fram på den store.

Problemet med DS-utgaven er at den mangler stemmegivningen til Rolf Saxon, som jo er halve poenget med serien. Fantastisk stemmearbeide.

Selve spillet er veldig bra saker, og jeg forsto at det hadde overlevd overgangen helt fint i følge de anmeldelsene jeg har lest. Jeg har det imidlertid på PC, og jeg har ikke hatt tid til å spille det der på en stund, så jeg lot Wii-spillet bli stående i hylla.

Har berre såvidt prøvd det på begge konsoller, og det blir litt hipp som happ egentlig. Alt kjem an på kva maskin du har tid til å spele mest på, mens stemmene kun er å finne på wii'en er grafikken og stemningen fortsatt bra på DS'en. Bra spel, uten tvil!