Brothers in Arms: Earned in Blood

Av en eller annen grunn, hadde jeg totalt oversett denne utgivelsen. Årsaken til det kan være at det er bare et halvt år siden forgjengeren, og bare det er nok til å skape bekymringer angående kvaliteten. Men nå kommer altså oppfølgeren til Brothers in Arms denn uken, og de første anmeldesene er jo utvilsomt gode. Jeg starter å angre at jeg sløste bort penger på Farcry, når dette spillet var rett om hjørnet :mad:

Gamespy 5/5

Teamxbox 9.6

IGN 8.2

Jeg kjøpte Far Cry: Insticts og Brothers in Arms: Earned in blood samtidig :p

Vel Brothers in Arms: earned er ikke veldig forandret gameplay messig, men gearbox har gjort en kraftig overhaling i KIen til dine lagkamerater og fiender. Med en gang du viser tegn til å angripe fienden løper de av sted til de finner forsterkninger noe som fører til vankelige og intese kamper.

Det som også er annerledes er at man i denne utgaven kjemper i trange bygater i stedetfor ute på landet. MG42 rundt nesten hvert hjørne og tankser som kommer å lager dødlige barikader (tenker litt på saving private Ryan her). Jeg må også nevne at spillet er en god del vanskligere enn sin forgjenger.

Live delen har jeg ikke fått testet enda, men det er nå mulig å ha coop sammen med en person så vidt jeg har fortått. Det er også mulighetr for å spille skirsmish mot KIen.

Alt i alt så er Brothers in Arms: earned in blod et bedre spill enn road to hill 30. Grafikken er pusset litt på, men gearbox har desverre ikke gjort så mye med FPS problemet. Noen ganger så synker FPS så lavt at man risikerer å død kort og brutalt, men som sagt dette skjer ikke ofte.

Likte du nummer 1 og fnysen på ha noe kult å spille nå som høsten faller på så kjøp dette spillet. (Du kan også sjekke ut Silent Storm 2 som går ut på mye av det samme)

Halky

Veteran bruker ;)
Dette spillet ska ganrantert skaffes, siden jeg likte det første spillet veldig godt ;) Blir artig og kjempe i Frankerike igjen hehe.

sheriffen

humre humre
Tror jeg heller venter til CoD2 kommer senere. Likte ikke Brothers In Arms egentlig, så jeg gidder ikke sjekke ut dette.

D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg hata det første Brothers in Arms, jeg har det og jeg hater det, INTENST!
Rart at spillene får disse gode annbefalingene <_<

I motsetning til hjernedøde skyttere der man kun kan løpe mot fienden og holde triggern inne, krever denne serien litt kløkt og tolmodighet for å ta ned fiendene. En kombinasjon jeg likte svært godt.
Har endelig rasket opp en femhundre-lapp, så nå er jeg snart på vei til sjappa.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, driver og spiller gjennom spillet nå, og jeg er veldig fornøyd med det ;) Har kommet meg til D-Day + 11 nå, så er snart på slutten av spillet Og jeg liker den greia med at vi liksom spiller de hendelsene han forteller om osv.. til sjefen sin, i de klippene man ser igjenom spillet osv.. Særlig når når han sier det om Allan og Garnett, som døde dagen etterpå, like før man ska begyne med ett recon oppdarg.

Og her er ett litt dig sitat fra Road To Hill 30 som ble sagt av Sgt. Greg 'Mac' Hassay "If you see something move, shoot It. If It screams in german, shoot It again!"

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@16.10.2005, 19.20
Særlig når når han sier det om Allan og Garnett, som døde dagen etterpå, like før man ska begyne med ett recon oppdarg.
269583​
Scenen der de to dør er jo ikke i dette spillet, da den hendelsen er tatt med i road to hill 30, mn jeg forstår hva du mener.

D+11 er vel langt fra slutten. Tidsmessig går spillet mange dager forbi der Road to hill 30 slutter...

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, D-Day + 11 er egentlig den siste dagen man spiller i spillet :S i de Al Americans part I og II delene. Og jeg vet at den scenen der de to dør, er i Road To Hill 30, men det er liksom når han sier det i EiB, så stopper han liksom opp til, og det kommer sånn rød bakgrunn osv.. Foresten er fin den scnene der Doyl redder deg på slutten av BiA, etter at du har fått en bombe sjokk, etter at de tanksene kommer osv.. Er liksom noe av det siste han gjør i spillet :p Rundet spillet idag serru :)