Jeg kjøpte Far Cry: Insticts og Brothers in Arms: Earned in blood samtidig
Vel Brothers in Arms: earned er ikke veldig forandret gameplay messig, men gearbox har gjort en kraftig overhaling i KIen til dine lagkamerater og fiender. Med en gang du viser tegn til å angripe fienden løper de av sted til de finner forsterkninger noe som fører til vankelige og intese kamper.
Det som også er annerledes er at man i denne utgaven kjemper i trange bygater i stedetfor ute på landet. MG42 rundt nesten hvert hjørne og tankser som kommer å lager dødlige barikader (tenker litt på saving private Ryan her). Jeg må også nevne at spillet er en god del vanskligere enn sin forgjenger.
Live delen har jeg ikke fått testet enda, men det er nå mulig å ha coop sammen med en person så vidt jeg har fortått. Det er også mulighetr for å spille skirsmish mot KIen.
Alt i alt så er Brothers in Arms: earned in blod et bedre spill enn road to hill 30. Grafikken er pusset litt på, men gearbox har desverre ikke gjort så mye med FPS problemet. Noen ganger så synker FPS så lavt at man risikerer å død kort og brutalt, men som sagt dette skjer ikke ofte.
Likte du nummer 1 og fnysen på ha noe kult å spille nå som høsten faller på så kjøp dette spillet. (Du kan også sjekke ut Silent Storm 2 som går ut på mye av det samme)