Brothers In Arms : Hells Highway

ÅJADDA!

http://www.gearboxsoftware.com/

Blah:

The game has many new features, including the ability to command a further squad from a selection of new specialized units (bazooka teams and machine gun teams). When a command is issued, the player model uses hand signals to issue the command to his squad, just like the previous games in the series. The player also has the ability to take cover behind objects, in a manner similar to Rainbow Six Vegas, which is an integral part of the game's strategy. A new health system has replaced the more punishing set health per mission system of previous titles in the franchise. The AI has been drastically improved, and the player's team will adapt to whether or not they are seen by whispering. The AI also makes mistakes such as tripping, and helps each other when these mistakes are made. The game is built on the Unreal Engine 3 and the Windows version can take advantage of the features in DirectX 10 which allows for an enhanced graphical experience for more realistic gameplay. There is also a gruesome and graphically impressive gore system.

Fikk 8/10 av gamer.no idag.

Ute i norge 25.September på Pc, 360 og ps3!

Noen andre som gleder seg?

WW2 or not, Dette er fett fordi de faktisk er litt krig pågang, med blod, faen og guts. ikke den fisefine greia vi alltid blir servert.

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, det er dritt, det er helt faens jævla pissdritt meg i ræva, fordi det er samme jævla niggersetting vi blir servert hver faens jævla fittegang, og hvis du betaler penger for det her Hazen, så hater jeg trynet ditt enda mer enn før. Sug en feit en.

Har lest at spillet kan finne på å flytte kameraet ut av kroppen på karakteren man spiller for og best kunne vise fram alt blodet, gørret og kropsdelene som flyr rundt om kring. I slow motion, at på til. Slikt hører hjemme i spill som Max Payne, ikke noe satt til WWII (som jeg i utgangspunktet også er møkkalei av). Det får spillet til å virke helt schizofrent for meg. Om poenget med all volden er å få fram... "krig med blod, faen og guts" så er dette en helt idiotisk måte å framstille det på.

I'll pass, med andre ord.

Nei, det er dritt, det er helt faens jævla pissdritt meg i ræva, fordi det er samme jævla niggersetting vi blir servert hver faens jævla fittegang, og hvis du betaler penger for det her Hazen, så hater jeg trynet ditt enda mer enn før. Sug en feit en.

Det var da veldig.

Hakke noen planer om å bruke penger på det nei, så da får du bare fortsette og "hate trynet mitt" en vanlig innsats.

Men jeg skal nok kose meg uansett....kanskje, jeg har jo ikke spilt det.

Halky

Veteran bruker ;)
Jepp jeg ser meget fram til dette spillet, og skal ha det. Siden jeg er en ganske stor fan av denne spillserien, likte godt de to forige spillene fra denne serien :) Liker godt den måten historien i disse spillene er, her får man ofte en ganske så dyp historie om folkene man faktisk spiller med og som ellers er med i spillet. Er ikke ofte det er sånn i andre WWII spill.

Med andre ord så ser jeg ja frem til dette spillet.

360 og PS3 utgaven kommer ut denne uken mens pc versjonen kommer ut neste uke :)

2.oktober leser jeg pc utgaven kommer.

Vet ikke om jeg går for 360 eller PC enda, men aner att sofakrok med stor skjerm frister mest.

Jepp jeg ser meget fram til dette spillet, og skal ha det. Siden jeg er en ganske stor fan av denne spillserien,:)
:ler:

Kan nesten kalle det 3.ps siden man 95% av tiden sitter i cover med kameraet på utsiden.

Spillet er helt greit forøvrig.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Kjøpte det igår, og har kost meg så langt. Kampene er hektiske og krever at du faktisk bruker litt taktikk, det liker man. Lyden er det heller ingenting å si på, deilig å høre at bakhøyttalerne får litt spilletid.
Som hassan sier så er spillet helt greit, verken mer eller mindre.

Spilt et godt stykke nå...tror det er rett før rulleteksten dukker opp. Overraskende bra faktisk. Ikke prøvd serien før og er fornøyd. Kjøpte det på PS3 og her kommer frustrasjonen.

For når skal nye spill begynne å støtte trophy systemet det er blitt skrytt så mye av. Blir dette bare støttet av utvalgte spill, ikke slik som på xbox360..? Synes det er moro med belønninger underveis og ble veldig skuffa da det gikk opp for meg (regnet dessverre med det på forhånd) at ikke trophy systemet var lagt til.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er såvidt jeg vet opp til utviklerne om de vil legge inn støtte for trophies, så de har vel bare gitt faen. Det kommer sikkert i en patch skal du se.