Bruke admintag?

Ja eller nei.

  • Ja.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#2
Stemme? Det gidder jeg ikke. Hvis vi derimot skal se på det praktiske problemet, så vil da juksepaver og regelbrytere oppføre seg når en admin blir med i spillet, men fortsette i samme stil når "katten er borte".
Admins burde få lov til å være anonyme for å kunne ta regelbrytere. Målet helliggjør middelet, mener jeg.
 
C

Crizpy

Gjest
#3
Så du stemmer med andre ord nei. fint, da registrerer jeg en bruker til for å kompensere for din lathet. :D
 
#4
Enig med Madsy.
 
#5
mhm dere har mange fine poeng.

Men jeg bruker som kjent X-Spectate når jeg er admin for å buste eventuelle cheatere, og da må jeg ha admin tag pga at der er så mange som trur jeg cheater :)

Dessuten er det lettere for spllerne å vite hvem som er admin på servern i tilfelle de trenger å ta kontakt med en admin. Skjønner poenget til madsy, men er formålet med servern å buste cheatere?, eller forhindre at cheater spiller på Spillegal servern ved å vise tilstedeværelse? På serverne til Norges største cs community, Catch-Gamer-no, bruker Admin tag. Og så vidt jeg vet så går det vel greit der.

Men hvis resten av admin teamet stemmer at vi ikke skal bruke tag, så føyer jeg meg.... for denne gang :D