Burnout 3 Online

Bare lurte på hvor mange som spiller ps2 versjonen og hva nicket ditt isåfall er, skal man planlegge å spille onlne så er dette stedet

Med PS2, koster det noe å spille online? Jeg har hørt at Xbox live koster en månedlig sum etter et år. Er det noe lignende med PS2?

Hvis det ikke koster noe skal jeg nok spille Burnout 3 online når ADSL kommer til her jeg bor.

PS2 Online er gratis for alltid (utenom noen MMORPG).

Xbox Live er gratis det første året (om du kjøper Xbox Live Starter Kit), og etter et år koster det 59,- pr. måned.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel X-BOX live var jo aldri gratis, siden det start kitet koster jo noen 100 lapper det også. Og det gjelder i ett år, men når det året er omme (altså når du kommer til den månden du kjøpte det første ganger, bare seff samme dato neste år) så må man da betale på nytt. Og man kan da enten betale for ett år om gangen, eller en gang i månden.

Nå koster det jo penger å kjøpe nettverksadapteret til PS2 også, så det går vel opp i opp (frem til PStwo kommer, that is). Alt i alt leverer Xbox Live den beste tjenesten (i min mening), men PS2 Online går fint det og.

Jeg spiller Burnout 3 online på PS2. Nicket mitt er znaak. Hva er nicket ditt, Bad Mongo?

Xbox Live er gratis det første året (om du kjøper Xbox Live Starter Kit), og etter et år koster det 59,- pr. måned.

Dette er latterlig svett. Holder det ikke at vi betaler for spillet (om vi ikke bare laster det ned da)

Opprinnelig skrevet av Kneip1@11.10.2004, 14.48

Dette er latterlig svett.  Holder det ikke at vi betaler for spillet  (om vi ikke bare laster det ned da)
115255​
Hva er galt med at man må betale? Xbox Live er den beste Online tjenesten tilgjengelig når det gjelder spill, spør du meg. Og det koster faktisk masse penger for Microsoft å oppretholde og stadig forbedre denne tjenesten. Og i tilfelle du skulle prøve deg; sånei, Microsoft er ikke så rike at de bare kan gjøre hele greia gratis for alle.