Bytte av host.

Endre

Ødela forumet
#1
Vi har nå bestilt flytting av webhotell til Domeneshop. Når webserveren der er satt opp vil forumet være nede litt, slik at vi kan ta en backup og legge den på den nye serveren. Annet enn dette vil dere nok ikke merke så mye... får vi håpe.

:)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Er det bare meg eller er mine poster det eneste som er utelatt i denne backupen? Mangler plutselig en rekke poster jeg har skrevet de siste dagene, blandt annet noen svært utfyllende og feite som jeg fikk en god følelse av å poste.
 
#3
Vel, postene og emenene som ble laget de siste 12 timene før forumet gikk ned, kom ikke med i backupen.
 
#4
lagt merke til dette her :svette:
 
#5
Jepp, den backupen som ble tatt vare på, var fra 18:00 den 21. juli. Den bestod av cirka 62000 innlegg, så cirka 5 000 innlegg gikk tapt i flyttinga. Men også mesteparten av tida etter 18:00, var forumet utilgjengelig for, blant andre ILiuz, nettopp fordi at flyttinga allerede var igang.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Yeye. Vi får håpe SG blir noe mer stabilt i tiden framover, da.

Merket abstinensene bare litt, så det gikk bra. :)
 
#7
Domeneshop skal være mer pålitelige og mer stabile enn Itweb, større webhotell er det også ;)
Så da skal det nok være plass til bilder både av spillsamlinger, kjente fjes og skjermbilder fra spill.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Ang. galleriet... Dere tok ikke vare på bildene ser jeg? Eller er det bare jeg som ikke ser noe der?