bytte,bytte/selge,selge!

Status
Stengt for ytterligere svar.
har følgende spill:

GC:
-Zelda the Wind Waker (med bonusdisk) 350-400,-
-Final Fantsy: Crystal Chronicles (VELDIG lite brukt 5-10 timer MAX!) 350-400,-
-Lord of the rings: The return of the king (litt brukt, men i perfekt stand!) 300,-

PS2:
-Final Fantasy X (mye brukt, perfekt stand!) 2-300,-
-FFX Tricky (mye brukt, dette er ett KONGE spill!! perfekt stand!) 2-300,-
-Hitman (ikke mye brukt, var ikke noe for meg! perfekt stand, PLATINUM...)150-200,-

GBA:
-GBA-SP
-Golden Sun: The lost age (DRIIIIITBRA spill!!!! mye brukt, i litt dårlig stand. med manual og alt det der!) 2-300,-

DVD:
-Pirates of the caribbean (dritbra film! morsom, men spennende piratfilm. perfekt for folk med litt sana for humor!) 150-200,-

detter er vel et passende svar til dere alle sammen:
jeg er ikke supermann, og har ikke egen pc. jeg jobber i kristiansand, hvor det er dataer som jeg kan låne til å legge ut spill på internett til slike som dere! så...... IKKE MAS!!!

>_<

svarer så fort som mulig...

Vil du bytte PC-spillet Tortuga: Pirates of the New World mot Final Fantasy X eller The Lord of the Rings: Return of the King?

Tortuga er omtrent nytt, og perfekt eske og manual følger med. Byttet forutsetter at spillene er pent brukt, eske og manual følger med, og at spillene er originale (dvs. ikke platinum).

Opprinnelig skrevet av Benjamin@17.06.2004, 14.44
Vil du bytte PC-spillet Tortuga: Pirates of the New World mot Final Fantasy X eller The Lord of the Rings: Return of the King?

Tortuga er omtrent nytt, og perfekt eske og manual følger med. Byttet forutsetter at spillene er pent brukt, eske og manual følger med, og at spillene er originale (dvs. ikke platinum).
spillene er PERFEKTE, så jeg kan bytte Final Fantasy X mot Tortuga: Pirates of the world
hvilken konsoll går det på?

Zelda eller FFCC mot en eller flere av disse:

-Lord of the rings two towers(ps2)
-Resident Evil 1 remake (gc)
-Jak 2 renegade (ps2)
-Godzilla (gc)
-Silent Hill 3 (ps2)
-Medal of Honor frontline (ps2)
-Kanskje SSX3 (ps2)

Opprinnelig skrevet av Gunther@23.06.2004, 14.04
Zelda eller FFCC mot en eller flere av disse:

-Lord of the rings two towers(ps2)