Bytter bort Metroid Prime 2!

Heisann, akkurat nå er jeg på jakt etter noen DS-titler, samme hvilke, bare ikke Feel the Magic.

Bytter bort Metroid Prime imot 2 DS-spill, kan legge til litt penger, kommer an på spillene.

Kom igjen, by for jeg setter meg inn i spillet (metroid) og blir hekta. Dette tilbudet gjelder bare en liten stund!

Hvis ett av spillene er mario 64 (DS) og det andre er et annet akseptabelt spill til DS, så er jeg villig til å sende Metroid Prime 2 + 150kr imot spillene. Kom igjen, dere har ingen ting å tape, spillene koster lite i utlandet, det er bare å kjøpe dem igjen.

Opprinnelig skrevet av Freezar@12.01.2005, 21.28
Hvis ett av spillene er mario 64 (DS) og det andre er et annet akseptabelt spill til DS, så er jeg villig til å sende Metroid Prime 2 + 150kr imot spillene. Kom igjen, dere har ingen ting å tape, spillene koster lite i utlandet, det er bare å kjøpe dem igjen.
162599​
Kan ikke du bestille fra utlandet...?

For så å vente i lange endeløse stunder? Da kjøper jeg det heller i tønsberg for en blodpris av 500kr!

Opprinnelig skrevet av Freezar@13.01.2005, 12.05
For så å vente i lange endeløse stunder? Da kjøper jeg det heller i tønsberg for en blodpris av 500kr!
162791​
Da hadde heller jeg funnet en troverdig kar (se hvor mange +++ han har) på ebay.. Du får vel 2-3 DS spill for 500,- der..

Syntes du er (vanvittig..) dum hvis du kjøper DS spill (på spaceworld?) i tønsberg..

Så er det sagt! :p