Bytter bort Metroid Zero Mission.

Så du skal rett og slett ha ett kult ett mot ett kult ett :p De fleste har vel begge deler da? :S

Men derfor jeg spør her, det er Zero Mission som er remake av Super Metroid ? :S

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Zero Mission er vel en remake av det originale Metroid-spillet såvidt jeg forstod det...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Korrekt. Det er en remake av Metroid med en goood del nye ting slengt på, inkludert tre (trooor jeg?) helt nye områder, nye items å samle på, nye bosser, nye fiender og er i det hele tatt et slikt kongespill at man må være dum eller Planni for å bytte det bort. Merk dere hvor fint jeg unngikk en fornærmelse der. :svette:

Ja, var jo nesten et kompliment. :D (bare nesten)

Som sagt, jeg bytter det bort. Falt ikke helt i smak hos meg. Var nesten en nedgradering fra Fusion synes jeg, og hele Space Pirate-skip-delen synes jeg er pinlig overflødig. Men som Yeti sa, det er nok bare meg. Som en bonus kan man spille det originale metroid-spillet om du runner driten. Ergo slipper du å bruke penger på NES Classics utgaven.

Noen som har et kult GBA eller DS spill å bytte bort? Castlevania er jeg også rimelig keen på. Bortsett fra Circle Of The Moon.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan få Iridion 3D av meg.

Hva med Minish Cap, med eske og det hele?