Bytter bort Spill/GBA/VHS-er *oppdatert*

Jeg har:

En sort GBA - noen få små riper, noe du glatt overser
Zelda: A Link To The Past (GBA) Byttet
Fire Emblem (GBA)
Pokèmon rubin-edition (GBA tysk versjon)

GC-spill:
Super Mario Sunshine
F-ZERO GX (player`s choice)
Metroid Prime (player`s choice)
Kanskje: Tales of Symphonia

VHS-er:

Super Mario Bros. 3: på dypt vann
Planet of the Apes
Jul i borettslaget
Resident Evil

PC-spill:

Neverwinter Nights (PC)
MDK2 (PC)

Alt er innpakket i cover og i god stand.

*oppdatert*

Ønsker:
Wario Ware inc. (GC)
Pikmin 2 (GC)
Animal Crossing (GC)
Metroid Prime: Echoes (GC)
Paper Mario 2 (GC)
DS SPILL
Wavebird (GC tilbehør)
Donkey Konga trommer (GC tilbehør)
Kanskje DVD-er
Kanskje PC-spill
*oppdatert*
Jeg ønsker meg nå hovedsaklig N64- , SNES- og NES-spill. Gjerne konsollene til dem også.

Hvis du har noen N64- , SNES- og NES-spill hjemme du gjerne vil bytte bort men ikke finner noe du vil ha, så ta kontakt via PM eller e-mail så kan vi kanskje bli enige om en pris eller eventuellt noen andre spill til GC.

Edit: har nå oppdatert siden... igjen.

Desverre, jeg tror jeg har plukket opp alt jeg vil ha hos deg, for øyeblikket. Kan hende lillebroren min har lyst på noe etterhvert, ettersom den ene GBA/GC- kabelen var hans:D

Hehe... Det får du ta opp med han :D

EDIT: Kom på en ting, passer den GBA/GC kabelen med SP? Er egentlig det samma da, siden jeg selv har den originale GBA-en. Men min fetter har SP. Kanskje han kunne joina om den passet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den passer ypperlig til SP, ja.

Så kult!
Fetterm min er heeeekta på Pokèmon, må ta med Gamecuben og Colusseum hver gang jeg passer de ;)

Uansett!
Topicen fortsetter:

Jeg har nå lagt til flere GC-spill som jeg bytter bort og flere spill jeg ønsker.

Kan nevne det at jeg bytter bort 2 spill imot et av spillene jeg ønsker til gamecube.

Ellers kan dere bare komme med andre forslag, oppdaterer listen og legger til noen VHS filmer, et NES-spill og et ekstra PC-spill.

Har oppdatert siden igjen!

Denne gangen ønsker jeg meg hovedsakelig N64- , SNES- og NES-spill og kan kanskje betale penger for det.