Bytter og kjøper DS-spill

Jeg er ute etter å skaffe noen nye DS-spill samt bytte vekk noen av mine.

Vil bytte vekk eller selge:
Hotel Dusk: Room 215
Another Code: Two Memories

... og muligens
Animal Crossing: Wild World

Er interessert i:
Phoenix Wright: Ace Attorney
Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice for All

Men for all del, kom med andre spill du vil bli kvitt også!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Deal. Tar kontakt.

Småfrekk edit: Rusten min er litt husken, det var ikke det spillet jeg tenkte på. :(

Har en UMD av Alien vs. Predator liggende her i cover, mint tilstand, aldri sett filmen. Kjøpte den til en kompis, men han hadde den visst. Gi meg 60 kroner inkludert porto så er den din. :)

Jeg har japseversjonen av Phoenix Wright Justice for All, som du kan få cheapcheap. En hundrings eller noe.

Og før du tenker "Jammen faen! Japansk!", du kan velge mellom engelsk og japansk.

Dette er eneren, ja? Hvordan ser coveret ut? :p Akkurat samme spillet som amerikansk og europeisk versjon, ikke japanerene som har oversatt crappy? :D

Aner ikke hvordan jeg klarte å feiltolke det du skrev, leste Phoenix Wright: Ace Attorney jeg. :confused: Men uansett, hold det av til meg!

Om det ikke skulle gå i havn kan jeg skaffe et forseglet And Justice for All.. US-versjon :)

:eek:

Mye skal du ha for det da? Nytt forseglet koster 200 inkludert frakt og alt shit fra statene vet du, så ikke prøv å svindle meg her.. ^^

Jeg så den, men jeg er dessverre ikke interessert i tilbudet ditt, men skal huske det hvis foreldrene mine nekter meg å bruke kredittkortet engang. :)