Bytter/selger Dead Rising til X360 - SOLGT

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei.

Jeg har et eksemplar av X360 spillet Dead Rising i nærmest ny tilstand, altså ingen riper i verken coveret eller DVDen. Jeg ønsker først og fremst å bytte det, men det kan også selges til en god pris.

Jeg ønsker først og fremst Dead or Alive 4 til X360, men jeg kan bytte det mot andre spill til SNES, N64, Gamecube, Wii, DS og X360 også. Har du et forslag til pris eller bytte, så skriv i denne tråden eller send meg en PM så skal jeg svare så fort jeg kan.

Dette vil bli min første handel/bytte her på spillegal, men jeg har 9 positive tilbakemeldinger på kjøp og salg delen på nintendoforumet så du trenger ikke være redd for å bli lurt.

SITAT(Revan @ 29.04.07, 17.08) 63698
Vil du ha Splinter Cell: Double Agent?
[/b]
Det er ikke umulig dersom det er X360 versjonen det er snakk om, men jeg må tenke meg om litt og se om jeg får noen andre hendvendelser først. Jeg skal ta kontakt dersom jeg bestemmer meg for å bytte.

K999

Keystone State Of Mind
Star Wars: Lethal Alliance DS? Er nærmest nytt det også, spilt litt under 1 time på det og det er seff komplett.
Hvis ikke:

GC: Spiderman 2 (komplett)
Pokemon: Colosseum (komplett, med et minnekort)
Starfox Adventure

N64: Goldeneye (komplett)

SITAT(Entrail @ 29.04.07, 20.18) 63704
Det er ikke umulig dersom det er X360 versjonen det er snakk om, men jeg må tenke meg om litt og se om jeg får noen andre hendvendelser først. Jeg skal ta kontakt dersom jeg bestemmer meg for å bytte.
[/b]
Selvfølgelig er det snakk om 360-versjonen. :) Har noen GBA-spill og, eller Xbox-spill som funker på 360en, som jeg kan legge ved. Bestem deg du.

Status
Stengt for ytterligere svar.