Cabal Online (MMORPG)

#1
(Takk til Aleks på NF)

Cabal Online er et nytt MMOPRG som er på vei til USA og Europa nå. Eller ikke nøyaktig nytt, det er det nest største MMORPGet i Korea, men det er nytt for oss!

Cabalonline.com kan du se bilder og filmer fra spillet, jeg har selv ikke prøvd det enda, men holder på å laste det ned i skrivende stund (16%). Det som gjør at dette spillet skiller seg ut fra andre MMORPGs er at det er et Quest basert spill, og ikke grind basert som WoW og MapleStory. Deres "motto" er "The Revolution of Action", selv sier de at spillet baserer seg rundt rask action og spenning.

Grafikkmessig kan jeg ikke si så mye om, som tidligere nevnt har jeg enda ikke prøvd spillet, men det er laget for å kunne kjøres på litt eldre PCer, graffikken er vel noe midt i mellom Ragnarok Online og WoW.


Klikk på bildet

Hvordan kan du spille?

Du kan enten søke om Closet beta account på Cabalonline.com, men det beste og raskeste er å registere seg her (takk til Adoran) de som vil ha konto bør kjappe seg, usikkert på hvor lenge tilbudet på mmosite.com vil vare. Spillet kan lastes ned her.

EDIT:

Alle gratis kontoene fra mmosite.com er oppbrukt, men jeg har et par til overs, om noen vil ha, bare PM. ;D