Casio CFX-9850GB Plus - programmere

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av ILiuz@22.08.2004, 10.37
«...registrerte meg bare for å kjøpe denne, ja.»
91302​

flott om dere "proffe" brukere som sitter på et par tusen innlegg lar oss nybegynnere være i fred.. alle må jo begynne et sted...

Endre

Ødela forumet
Det er klart, men å skrive sitt første innlegg i denne seksjonen er ikke akkurat den beste starten man kan få. Virker ikke som man er spesielt interessert i forumet, men heller bare vil bruke det som en markedsplass kun for å kjøpe eller selge ting, noe jeg ikke setter videre stor pris på. Setter også pris på at du ikke forteller meg hva jeg skal og ikke skal gjøre, dette er tross alt mitt forum. ^_^

Redigert: Spesielt når det, av alle ikke-spillrelaterte ting, gjelder en kalkulator.

Det verste er at dine to første kommentarer er skrevet i dette emnet hvor du ønsker å kjøpe en kalkulator. Hvorfor i all verden bruker du ikke andre sider, som finn.no og qxl.no enn en simpel spilleside for å søke en kalkulator? Det gjør meg betenkt.

Er enig med Iliuz og Epzilon her. Hvis dere kun har registrert dere her for å kjøpe og selge ting, kunne dere likesågodt ha registert dere på en annen side som primært driver med kjøp og salg.

roy_nor: 79 av dine 83 innlegg befinner seg på kjøp, salg og bytte. Greit at alle må begynne et sted, men nå synes jeg at du har kommet såpass godt i gang at du kan begynne å poste på de andre foraene også.

Jeg kan stortsett poste poster hvor jeg vil, det er min rett som medlem..

og hvis jeg har interesse av å poste poster på andre forum så venter jeg med det til Halo 2 og HL2 er kommet ut :D

Opprinnelig skrevet av ILiuz@22.08.2004, 19.31
Redigert: Spesielt når det, av alle ikke-spillrelaterte ting, gjelder en kalkulator.
91617​
Hvis dette er samme type som den high-tech kalkissenn jeg hadde i andre klasse
på vgs, så kan man faktisk programere inn spill. kjenner en som gjorde
det. Just to inform you guys:)

Status
Stengt for ytterligere svar.