Castle Crashers (Xbox Live Arcade)

http://www.castlecrashers.com/

Lastet ned en Trial på dette idag og ble veldig positivt overassket!

Kjøpte det etter Fem minutter med spilling.

Sjekk ut og diskuter, om noen andre har det og er med på Co-op så skrik ut!

Litt sånn blah:

Hack, slash, and smash your way to victory in this red-hot arcade adventure from the award-winning development studio, The Behemoth! Featuring hand-drawn characters, Castle Crashers® delivers unique hi-res illustrated visuals like nothing you've ever seen before.

Play with up to three friends locally or over Xbox LIVE® and discover the mind-boggling magic and mystery in the amazing world we have created just for you. Save your princess, defend your kingdom, and crash some castles! Play with more than 20 unlockable characters, 40 weapons to customize your hero, and an arsenal of combos and magical attacks to choose from.

* Intuitive combo and magic system: Unlock new combos and magical attacks as your character progresses through the game. You have an almost limitless amount of combos to perform alone, or with a group of friends.
* Arena mode: This mode allows players to battle each other head-on with four unique modes to choose from!
* Experience system: As you fight your way through the various levels of Castle Crashers, your character gains more experience points that will in return give you the option to adjust your four main stats -- Strength, Magic, Defense, and Agility.
* Weapons weapons weapons! Each player has the ability to unlock more than 40 weapons.
* Animal orbs: These little companions add enhancements to your attributes. Each pet has different abilities to benefit you, with various ways of unlocking each one. Defeat a boss and steal his companion, dig them up, or buy them at a store.
* Treasure hunt: Unlockable items, weapons, pet companions, and characters are buried throughout the various levels of Castle Crashers.
* Stores: Spread across the various worlds of Castle Crashers, every store has specific items to sell. Collect gold from killing enemies, finding treasures, or opening chests, then take your collected gold to these stores for some weapons, items, character unlocks, and more!

Gametrailers VideoReview:

http://www.gametrailers.com/player/39157.html

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er black as a churchrat akkurat nå, ellers hadde jeg punga ut sporenstreks. Testa trial i går, og det er gode saker. Litt sånn småkjipt at demoen kutter akkurat idet man skal til å denge første boss, dog. :argh:

Ja, bossene er noe av det mest fantastiske så langt føler jeg.

Grafikken, humoren og gameplayet... alt på topp! diggert!

D

Doctor Downs

Gjest
Kjøpte i dag, og detta var fete saker. Spilte med en kamerat over Live som var på level 11, så det var ganske vanskelig for meg som starta på level 1, men fortsatt. humoren er fet. På et brett går man gjennom en skau hvor alle dyra driter av redsel. Klimakset er å stikke av fra et kjempemonster på rådyr som driter vannrett for å få fart. Herlig!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Humoren er dritfet jevnt over i hele spillet. Jeg knakk sammen ved første boss der man ser en hulk av en fyr, i forhold til de vanlige soldatene man slåss mot, foran en dør. Plutselig sprenges døra opp og smadrer hulken flat og en fem ganger så stor jævel dukker opp og starter å denge deg hardt.

Jeg runda spillet med flammefyren min i stad og endte opp på rundt level 25. Nå skal jeg booste meg opp for å spille på insanemodus med noen kompiser. Snart runda lvl 40.

D

Doctor Downs

Gjest
Spilt minst seks timer i dag, og er på level 27 tror jeg. Faen så moro det er! Først Bionic Commando, nå dette? Fortsetter det sånn blir XBLA snart den beste spillplatformen denne generasjonen!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg satt meg ned for å teste ut demoen i et par minutter, for tre kvarter siden og nå har jeg kjøpt fullversjon. Dette er jo helt krem! Forhåpentligvis litt lokal co-op ikveld, men jeg er med på live nårsomhelst!

Edit: Jeg lo også på første boss :D

Novastrum

Feminist-elitist
Du er inne på noe der ja. Anbefaler deg å teste Braid også!

Andre toppspill på Live i vente forresten? Mener på jeg så et sted at gode gamle Duke dukker opp på Arcade snart.
Fy faen, remake av DUKE NUKEM også kalt duke.exe hadde vært verdens lykkeligste dag. Det er faren meg BETTER THAN NINTENDO! og ALMOST ONE MEGABYTE OF GRAPHICS!!!! for å sitere spillet.