[Mobil] Chairspin er ute! :3

#1
Jeg fikk anbefalninger fra blant annet DagV og andre å poste om det her, så derfor gjør jeg det.

Det første spillet mitt Chairspin er nå ute til Android og er gratis å prøve ("freemium" altså). :3



Det kom ut på fredagen men var ikke tilgjengelig globalt før over lørdagen så vidt jeg har forstått.

Vi har en relatert fjesbokside og kvitrer.

Gjerne prøv det nå og si hva du synes. Spre ordet og gleden! :3 (Vi jobber også på en iOS-versjon)
 

demake

Seksuelt godteri
#3
Boikotter alt som ikke er til iDingser.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Hadde boikotta om det bare var til iDingser.

PS:

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Gratulerer! Skal teste ved mulighet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Jeg vet ikke helt. Det er jo... enkelt å plukke opp og det er jo en fin ting, men jeg er litt usikker på dybden i gameplayet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Jeg prøvde det ut, men sleit med å gripe poenget. Jeg fant challenges, men skjønte ikke om jeg greide noen form for challenge siden jeg selv måtte avslutte etter stolen slutta å spinne. Vel ute i menyen var det ingenting som indikerte at jeg noensinne hadde rørt challengen, det var ingen score eller noe som helst annet som kunne peke på hva jeg hadde fått til. Dermed skjønte jeg ikke hva som var greia og hadde ingen motivasjon til å teste ut noe annet.

I tillegg fant jeg ingen måte å avslutte spillet på, så jeg måtte drepe prosessen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Jeg spilte på en Sony Xperia V, og jeg måtte også tvangsdrepe prosessen.
 
#16
Så det er altså vanlig med spill på Android å ha en avslutningsknapp? Kan dere nevne hvilke spill som har det? For det har aldri vært tilfellet på iOS med alle spilla jeg har spilt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Det trenger ikke være en egen knapp, men når jeg trykker tilbakeknappen fra startskjermen til spillet skjer det ingenting.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
Android-brukergrensesnittet.