Child of Eden

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#1


Nye spillen fra Rez-skaperen Tetsuya Mizuguchi kommer ut i morgen. Hva for noe? Jo, noe syrete miks av musikk og on-rails pew-pew. Eurogamer har allerede klemt til med 9/10, så det er mye som tyder på at her er det bare å gjøre seg klar. Verd å få med seg at selv om dette blir frontet som et Kinect-spill, så:
Child of Eden is indisputably best played like Rez: with a controller.



(jeg kommer ikke på så mye mer å skrive, så jeg bare kamuflerer det ved å hive inn store bilder.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Skal ha dette, for å si det sånn.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Hørte snakk om at Kinect visstnok var the shit i Child of Eden, godt å høre det er like bra med vanlig kontroll. Blir nok no kjøpings a.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Jeg skal det samme som Yetipants (ha dette spillet), gleder meg til å teste Kinectkontroll som heldigvis ikke virker nødvendig men fått inntrykket av at det er en ålreit måte å spille spillet på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Vel, da har man jaggu skaffa seg Child of Eden fra Elkjøp Hamar. Gleden ble litt dempa av at han ene i spilldisken hadde henta fram Ocarina of Time 3D til meg og skulle til å gi meg det i hånda da han andre stoppa'n fordi han akkurat hadde sjekka at release ikke var før i morra. Hadde ikke han vært på jobb, ville jeg hatt det nå. Grem.

Nuvel, da får jeg iallfall testa Child of Eden i ro og mak i kveld. Gler mæ.

Edit: Null poeng til den som gjetter hvilken låt det spilles en remiks av på menyen.

Edit 2: Mer da. Ett tips hvis du likte Rez er å skjøpe dette spillen fort som faen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Skal så jævlig kjøpe dette spillet for spenna Yetipantsen skylder meg ohsnap neimen serr jeg skal kjøpe det. Lurer på om det er morsomst med Move eller Kinect...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Ja det var det ja. Sorry, glemte det bort, fikser nå.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Hadde ingen planer om å coppe dette ennå fordi jeg ikke var klar over at de ble sluppet nå. Det må det klart gjøres noe med.
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Fetthest! Kom inn her og forklar hva faen. Rez krevde at man trykka på eller holdt inne en knapp og trykka på en annen for bomber og det var det,.
Hva i faen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Sorry at jeg ikke hadde tid til å være acid guide for deg, Lodin. Håper det gikk seg til.