Dette ser fantastisk ut. Hjemmesiden deres!
S SilentBob Medlem 9 Mai 2004 #2 9 Mai 2004 #2 så sinsykt tøft! dette blir bra. ( samme med OoT2d ) Litt samme greia, bare omvendt hvis du skjønner forresten, det heter "deres" :svette: EDIT: Her er også noen som lager en re-make, bare at de skal lage hele spillet. de andre lager bare noen deler av spillet..
så sinsykt tøft! dette blir bra. ( samme med OoT2d ) Litt samme greia, bare omvendt hvis du skjønner forresten, det heter "deres" :svette: EDIT: Her er også noen som lager en re-make, bare at de skal lage hele spillet. de andre lager bare noen deler av spillet..
Novastrum Feminist-elitist 9 Mai 2004 #3 9 Mai 2004 #3 Wow! Skikkelig, skikkelig pen 3D! håper bare de klarer å hente fram det geniale gameplayet også. Dette kan bli bra.
Wow! Skikkelig, skikkelig pen 3D! håper bare de klarer å hente fram det geniale gameplayet også. Dette kan bli bra.
Kilik Lokal moderator 9 Mai 2004 #4 9 Mai 2004 #4 Oi, dette ser virkelig lovende ut til å være laget på gutterommet. Neste år er det 10 år siden Chrono Trigger. Passer bra med et lite gjensyn med spillet da...
Oi, dette ser virkelig lovende ut til å være laget på gutterommet. Neste år er det 10 år siden Chrono Trigger. Passer bra med et lite gjensyn med spillet da...
S SilentBob Medlem 12 Mai 2004 #5 12 Mai 2004 #5 jeg er ingen advokat så jeg vet ikke om dette er lov eller ei. vi får vell se hva som skjer
kakarlsen Høyere yrkesfaglig 12 Mai 2004 #6 12 Mai 2004 #6 Hmm, hjemmesiden er nede ATM. Tilfeldig? Apropos flash carts til GBA; Nintendo sendte vel en spesialstyrke for å raide lik-sang, for å få dem til å slutte å selge slikt.
Hmm, hjemmesiden er nede ATM. Tilfeldig? Apropos flash carts til GBA; Nintendo sendte vel en spesialstyrke for å raide lik-sang, for å få dem til å slutte å selge slikt.
S SilentBob Medlem 13 Mai 2004 #7 13 Mai 2004 #7 Opprinnelig skrevet av kakarlsen@12.05.2004, 21.31 Hmm, hjemmesiden er nede ATM. Tilfeldig? Apropos flash carts til GBA; Nintendo sendte vel en spesialstyrke for å raide lik-sang, for å få dem til å slutte å selge slikt. Klikk for å utvide... sleipinger.. vellvell, jeg har sikkra meg en allerede siden er nede? æsj..
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@12.05.2004, 21.31 Hmm, hjemmesiden er nede ATM. Tilfeldig? Apropos flash carts til GBA; Nintendo sendte vel en spesialstyrke for å raide lik-sang, for å få dem til å slutte å selge slikt. Klikk for å utvide... sleipinger.. vellvell, jeg har sikkra meg en allerede siden er nede? æsj..