Civilization V: Hvem er best?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kommer hjem idag. Men er nok ikke klar før i 20-tida. Men hva med Jante? Og alle de andre?
 
Det hadde vært morsomt å testa en PBEM. Det kommer til å ta evigheter, men sånn er det bare.

Jeg er litt gira på å fortsette spillet vårt fra forrige uke, syns det hadde potensiale.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
P
B
E
M

Det er jo åpenbart at dette vi gjør nå fungerer dårlig. Hvis man spiller pbem ca samtidig også så er det jo ikke noe problem. Tar jo litt lenger tid, men så kan alle være med istedetfor at man starter et nytt spill hver dag.
Ja. Alle rundene jeg har starta har hatt PBEM slått på. Greia er bare at når det møter opp tre stykk når spillet starter, da er det tre stykk som er med. Og, vel, hvis alle bortsett fra en slår på spillet og gjør runden sin på en kveld, da får vi gjort en runde før sistemann sender inn sin.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det hadde vært morsomt å testa en PBEM. Det kommer til å ta evigheter, men sånn er det bare.

Jeg er litt gira på å fortsette spillet vårt fra forrige uke, syns det hadde potensiale.
Drev og tenkte litt på dette etter at jeg skrev det. Googlet litt. Er visst ikke uvanlig at 100 turns tar over ett år med så mange spillere.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er med, fittz.