Cloud

Lodin

Der Waaaah

Hva drømmer så barn som lider av sykdom og bruker store deler av tiden sin på sykehus om? Jo, de drømmer om å drive en slags Katamari Damaci med skyer. Vet ikke hvor realistisk det er, men det er ihvertfall målet i dette spillet. Har ikke helt lært meg reglene ennå, men de er linka på hovedsida så det skulle ikke være så vanskelig.
Uansett et rolig og avslappende spill, men historien virker veldig trist. :(

http://www.thatcloudgame.com/

Det ser ut til at det ikke er noe fast story i spillet, men fire (som jeg tvilsomt kan kalle) kapitler i spillet.
Men det jeg må begynne med å si omspillet: "How wondeful!"
Vi gale og sleipe spillere trenger et slik spill, fordi det er et fantastisk stemning over det, og det kommer med et godt budskap, mener nå jeg.
Musikken er fabelaktiv, og det er flotte malerier som vises frem.

Ser ut til at noen har problemer med gameplayet her, men mr. liksomsmartingen skal hjelpe:
Du flyger altså rundt om kring i lufta, og det du skal gjøre er å samle skyer, slåss mot gråe og triste skyer, og skape en fin og blå himmel.
Slik gjør du det: Når du begynner å spille på et kapitel, så legger du sikkert merke til at det er en sky som er hvit og skarp(se på den nederste bildet Lodin ga ut), gå inni denne. Nå må du trykke venstre musknapp for å kontrollere skyen. Ja, den vil følge etter deg, hvor enn du går, men ikke hast, da vil den miste følge.
Så skal du samle skyer(jippi!). Detter gjør du ved å styre denne hvite skyen, å kolliser i andre skyer, som ikke er hvit. Da har du fått en ny sky som "venn". Flere du samler, jo større blir skyen du startet med større. Thats simple. :kollega smilien Lodin bruker å bruke:
Hvis det er noen spørsmåler, da er det bare å spørre i vei, for mr. liksomsmartingen er her!