Codemasters annonserer Overlord II! [PC, 360 & PS3]

Jante

privileged CIS shitlord
En av fjorårets store overraskelser, for min del ihvertfall, var Overlord. Greit, det lånte kanskje elementer fra visse andre spill (Pikminlol), men det var godt gjennomført og jeg koste meg skikkelig med det. Derfor ble gleden stor når jeg i dag leser at Codemasters jobber med en oppfølger. LINKH

OVERLORD™II

Overlord™II is the sequel to the hit warped fantasy action adventure that had players being delightfully despotic. In Overlord II, a new Overlord and a more powerful army of Minions take on an entire empire in a truly epic adventure, inspired by the rise of the Roman Empire. As the Glorious Empire conquers kingdoms and destroys any sign of magic it finds, it’s time to go Minion Maximus and send in the horde.

The Minions return smarter, deadlier (and funnier) and are ready to fight in large scale battles that will see their wild pack mentality squaring up to the organised legions of the Glorious Empire. As ever, they’ll do anything and everything the Overlord commands of them, especially now that they can run ravage and wreck buildings and scenery. They’ve also learn to ride: In Overlord II Minions will be able to mount up and ride wolves and other magical creatures around the landscape and take them into battle, making our band of merry fighters faster and fiercer than ever before. Coming in 2009, Overlord II is now in development at Triumph Studios in Delft, the Netherlands, for the PLAYSTATION®3 system, Xbox 360 and Games For Windows.
Mer minion madness og tøysing på bekostning av fantasy-klisjéer? Hell yeah!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv syntes jeg Dungeon Keeper virka som en enda tydeligere inspirasjon enn Pikmin, men samma det. Småartig spill ja, kan være verdt å sjekke ut seinere.

Jante

privileged CIS shitlord
Detta er jo et konsollheavy-forum, så tenkte jeg skulle bruke en referanse folk hadde en sjanse på å forstå. Men ja, du har selvfølgelig rett, selv om Overlord mangler hele basebyggingsgreia som gjorde Dungeon Keeper så fantastisk. I så måte er vel Evil Genius en mer verdig etterfølger av Dungeon Keeper.

Men dette kan absolutt bli fett. Eneren var rimelig blankpolert, fett gameplay og digg leveldesign. Håper de forbedrer litt på det etterhvert grelle plottet dog.

Lodin

Der Waaaah
Enern var ganske fett så dette blir nok must buy. Skulle bare ønske man kunne fått noe annet å styre omkring enn de kjipe goblinsene. Litt variasjon hadde vært ok.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er et konsollheavy forum fordi hele spillbransjen har blitt temmelig konsollheavy (i forhold til det det var før) i løpet av de siste ti årene. Jeg tror flere her har spilt Dungeon Keeper enn Pikmin.

Jeg fikk aldri prøvd Overlord, er det fortsatt en titt verdt for en som egentlig har litt for mange spill å sjonglere for tiden?

Lodin

Der Waaaah
Demo på Live Arcade, PSN og Steam om ikke annet. Uansett burde det kunne skaffes for en slikk og ingenting brukt, men bare PC versjonen har ad-onen gratis. Ihvertfall er det fortsatt et veldig pent spill som gjør Pikmin glimrende og er jævla morsomt. Første virkelige fiende er onde hobbiter og alvene er enorme fags.

morro spill ja, uten tvil. har man mulighet til xbox360 stikke til PCn så er det like greit å bruke denne istedet for å skaffe spillet til xbox360. ;)

Jante

privileged CIS shitlord
Det er et konsollheavy forum fordi hele spillbransjen har blitt temmelig konsollheavy (i forhold til det det var før) i løpet av de siste ti årene. Jeg tror flere her har spilt Dungeon Keeper enn Pikmin.
Det var en spøk da, søten.

Jante

privileged CIS shitlord
Da hadde det ikke vært morsomt da vel. :gnoh: