Condemned 2 Bloodshot (360\PS3\PC)

Lodin

Der Waaaah
Jeg tror at så lenge man ikke må slåss mot teleporterende ninjazombier med tonfapinner på slutten så blir dette jævla bra. Har for mye å spille akkurat nå så det må vente litt, men det skal coppes før eller siden.
Kanskje det kommer på PC før den tid og. Lov å håpe. :logik:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis ditt ble sent i går, kan det hende at Hazens ble tidlig i går. Slikt skjer.

Sånn ellers, digga Kondemnert stort så at dette skal skaffes har aldri vært noe å lure på egentlig. Litt irriterende at han derre kisen som spilte Thomas i eneren er blitt bytta ut siden han gikk over til å spille i en sånn liten drittserie ingen har hørt om som heter Heroes eller noe. :argh:

Jeg og jesus er gode venner, derfor fikk jeg det litt fort:laugh:

Skal starte på det nu straks, gleder meg!

Har nå plasket igjennom de to første oppdragene og har dette og si:

-Det er litt vanskeligere enn Condemned 1

-Det er Penere

-Rimelig likt 1ern i gameplay (men man har nå combos og finishing moves)

-Det er litt skummelt

-Monstre lagd av tjære\mørkt blod suger.

Det er rimelig ålreite saker sålangt, men jeg er trøtt så får fortsette i morra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen da, var ingenting da jeg speida på Marketplace før i kveld. Får sjekke i morra.

D

Doctor Downs

Gjest
Vistnok en demo oppe på lajv nå. Det er jo fint for de med gold. :realmad:
Fint for de som bor et sted hvor det faktisk skjer noe når man stikker en nettverkskabel inn i boksen. Roehampton University, you put the "verk" in "nettverk".

oma

Village Drunk
Skjekket både i går og i dag, ingenting på demo siden om noe Condemned 2 demo, hva shera? (XBL)