Conker Live & Uncut

#1
Noen som idet hele tatt vet hva det er? Mange her har vel prøvd Conker's Bad Fur Day til Nintendo 64, og RareWare var skaperen av spillet. Men RareWare ble jo solgt til Microsoft, så nå kommer fortsettelsen til Xbox. Vel.. Det er ikke noen fortsettelse akkurat da, men en Remake, med mye bedre grafikk, mye mer og gjøre, bedre multiplayer osv. Det er jo en grunn til av den heter "Live & Uncut", og jeg har min egen teori om det; Jeg tror at det nye som kommer med spillet skal liksomt forestille at det ble kutta fra Conker's BFD, og Live fordi man kan spille det Live. Altså online. Jeg idet minste skal ha spillet, eller rettere sagt; MÅ ha spillet. Jeg digger Conker, han er så kul liten fyr, og multiplayeren er genial nemlig. Jeg synes faktisk at Conker's Bad Fur Day er et av de beste spillene jeg noengang har prøvd, så det er jo en grunn til at jeg skal kjøpe dette nye spillet.
Les mer om det på Rare.com. RareWare lar spenningen stige. Dem har nemlig bare sluppet ut en Trailer, og den er helt fantastisk. Jeg gleder meg som en liten unge til dette spillet..
 
#2
Conker blir gøy, håper på kongelinking.

BTW: Prøv å jobb litt med postene dine, de virker uryddige, som en Noob som vil starte konsoll wars på nytt eller noe, så du ikk virker som en fjortis på sped eller noe :thumbsup:
 
#3
Det at MS og Nintendo skulle slå seg sammen var for å høre meninger, ikke for å starte konsollkrig. Men jeg ser ikke noe som kunne startet en "krig" i posten min over her..
 
#4
Opprinnelig skrevet av impywimpy@12.04.2004, 13.04
Conker blir gøy, håper på kongelinking.

BTW: Prøv å jobb litt med postene dine, de virker uryddige, som en Noob som vil starte konsoll wars på nytt eller noe, så du ikk virker som en fjortis på sped eller noe :thumbsup:
Ha kontroll på deg selv før du klager.

Og, til deg Cornugon: Helt enig! Det første jeg tenkte/håpet på når jeg fikk vite at Microsoft hadde kjøpt RareWare var at Conker skulle komme på Xbox. Gleder meg like mye som deg. :)
 
#5
Conker's Bad Fur Day er en av mine favoritt-spill (kanskje ikke blant de 10 beste, men i hvert fall blant de 20-25 beste). CBFD var genialt, og med bedre grafikk så blir det jo bedre. Men det at Multuplayer'n blir bedre med bl.a. online-muligheter er det som gleder meg mest. Håper jo også på flere baner. Modes var det jo egentlig nok av. Men sier ikke nei til flere av det heller. Ser veldig fram til Conker: Live and Uncut. Noen som vet noe om når PAL-lanseringen blir? Håper i hvert fall det kommer i løpet av året.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Buku@12.04.2004, 21.44
Play.com begynner å selge 'Conker: Live and Uncut' 02/07/2004.

Link
20 dager før brusdagen min! :thumbsup: Kanskje jeg bør da ønske den i bursdagsgave? =P

Foresten, takk for støtten Buku :)
 

Endre

Ødela forumet
#10
På Tothegame.com står det TBA på både US og UK-datoen...

Jeg har allerede fått med meg CBFD til N64, så singleplayer'n er jeg ikke spesielt interessert i (med mindre det kommer flere godsaker?). Multiplayer derimot blir noe annet, det gleder jeg meg skikkelig til! Har forresten lest at det skal bli en eller annen Ringenes Herre-innspirert multiplayer-modus. Kanskje det blir som The Man with the Golden Gun (GoldenEye, N64), bare med ringen fra Ringes Herre? Kanskje han som har den blir usynlig, eller noe i den duren? Hoho, har jo også sett de Star Wars-innspirerte laserkordene, de så artige ut! Jeg tror dette vil slå an, men regner nok med at det er en stund til vi får se det, kjenner jeg Rare (noe jeg egentlig ikke gjør)... :(

Jeg har forresten bursdag 22. juni, hvis noen lurte. :p
 
#11
Opprinnelig skrevet av Buku@12.04.2004, 23.01
Hah, 22 dager før bursdagen min! Du har altså bursdag 22. juli, Cornugon? Jeg har 24. :)
Haha, og jeg har 23. :D

On-topic (happy, Buku? :p): Conker er ett spill jeg gleder meg utrolig til. Jeg likte N64-utgaven veldig godt, og kommer vel antakelig til å like denne enda bedre.

Er foreløpig ikke så mye info ute å går da, og jeg tviler egentlig litt på play.com's lanseringsdato, men er vel lov å håpe..

Forhåpentligvis blir det litt screenshots, info og videoklipp fra spillet på E3 :)
 
#12
Opprinnelig skrevet av Jani+27.04.2004, 18.16-->
<!--QuoteBegin-Buku
@12.04.2004, 23.01
Hah, 22 dager før bursdagen min! Du har altså bursdag 22. juli, Cornugon? Jeg har 24. :)
Haha, og jeg har 23. :D

Off-topic: Conker er ett spill jeg gleder meg utrolig til. Jeg likte N64-utgaven veldig godt, og kommer vel antakelig til å like denne enda bedre.

Er foreløpig ikke så mye info ute å går da, og jeg tviler egentlig litt på play.com's lanseringsdato, men er vel lov å håpe..

Forhåpentligvis blir det litt screenshots, info og videoklipp fra spillet på E3 :) [/b]
Emnet var ikke om fødselsdatoer. :p

Jeg har hørt noen rykter om at dette blir utsatt til Xbox 2, som visstnok skal lanseres i slutten av 2005, ifølge det samme ryktet. Håper det er humbug.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Buku+27.04.2004, 20.00-->
Opprinnelig skrevet av Jani@27.04.2004, 18.16
<!--QuoteBegin-Buku
@12.04.2004, 23.01
Hah, 22 dager før bursdagen min! Du har altså bursdag 22. juli, Cornugon? Jeg har 24. :)

Haha, og jeg har 23. :D

Off-topic: Conker er ett spill jeg gleder meg utrolig til. Jeg likte N64-utgaven veldig godt, og kommer vel antakelig til å like denne enda bedre.

Er foreløpig ikke så mye info ute å går da, og jeg tviler egentlig litt på play.com's lanseringsdato, men er vel lov å håpe..

Forhåpentligvis blir det litt screenshots, info og videoklipp fra spillet på E3 :)
Emnet var ikke om fødselsdatoer. :p

Jeg har hørt noen rykter om at dette blir utsatt til Xbox 2, som visstnok skal lanseres i slutten av 2005, ifølge det samme ryktet. Håper det er humbug. [/b]
Woops, blinsa litt der ja :$
 
#15
Opprinnelig skrevet av Buku@27.04.2004, 19.00
Jeg har hørt noen rykter om at dette blir utsatt til Xbox 2, som visstnok skal lanseres i slutten av 2005, ifølge det samme ryktet. Håper det er humbug.
Hvor har du det ryktet fra? Er det fra en troverdig kilde?

Håper også at det ikke stemmer, synes jeg allerede har ventet lenge nok.

Dersom det likevel gjør det, kommer jeg til å ta frem igjen min gamle Nintendo 64 og kjøpe "Conker's Bad Fur Day"! :D
 
#16
Jeg har hørt det av en kamerat, som hadde lest det på internett et sted. Skulle bare sjekke om noen hadde hørt det samme.
 
#18
Opprinnelig skrevet av impywimpy@12.04.2004, 12.04
Conker blir gøy, håper på kongelinking.

BTW: Prøv å jobb litt med postene dine, de virker uryddige, som en Noob som vil starte konsoll wars på nytt eller noe, så du ikk virker som en fjortis på sped eller noe :thumbsup:
og få deg en avatar også..folk har en tendens til å hoppe over avatar-løse poster... akuma har erfaring med det...
 
#19
Opprinnelig skrevet av Soth+29.04.2004, 19.46-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@12.04.2004, 12.04
Conker blir gøy, håper på kongelinking.

BTW: Prøv å jobb litt med postene dine, de virker uryddige, som en Noob som vil starte konsoll wars på nytt eller noe, så du ikk virker som en fjortis på sped eller noe :thumbsup:
og få deg en avatar også..folk har en tendens til å hoppe over avatar-løse poster... akuma har erfaring med det... [/b]
Nå går dere litt Off-topic.. Uansett så kan jeg faktisk selv lage avatarer, og har flere på lager. Men jeg lager oftest avatarer over 100pix i høyde.

Edit: Sånn, fornøyd?