Counter-Strike

#1
Jeg har begynt, så vidt det er, med litt CS igjen.
Crizpy
spurte om ikke vi skulle ta en runde her en dag på IRC og jeg tenkte; tja, hvorfor ikke. Og etter det har det blitt til at jeg spiller litt nå og da..

Er det flere som fortsatt driver med CS?
Hva for et nick har dere og hvilke servere spiller dere på?

Som en oppfrisker til hva dette spillet er så legger jeg ut et bilde :p

..ok, det var teit..

----->
Meg:
NICK:
Cjap.going.Katana
SERVERE (serbere):
BadAss #1 - cs1.superserver.no:27015
BadAss #2 - cs1.superserver.no:27016
BadAss #3 - cs1.superserver.no:27017

--------------------------------------------------------->
SilentBob - -=9SS3PH4R=-
Musa - Caffield
Crizpy - Crizpy
Cjap - Cjap.going.Katana
aZul - aZul
bantex - baNteX
Hayaka - Zico
ViRRuM - ViRRuM^^/Spermadillion
JokkiZ - JokkiZ
 
#3
jeg spiller det..:D

har endelig skaffa STEAM account...:D
 
#6
Jeg spiller.

Jeg eide foressten deg og Crizpy i går, kalte meg eivind vis du ikke fikk med deg det.

Det blir lite public, men det er greit en gang i blant.

Anngående Halden.net servern, så er de moderatorløse, så hvem som helst kan cheate der når som helst. Er kjedelig.

Også skriver de "<nick> LEAVED the server"

Leaved? omgpliz kor?
 
#7
jeg spiller også... faktisk 1-3 timer dagen.. spiller mest på nTz og catch-gamer serverene. (helst server #1 og #5)

kaller meg enten baNteX Kaa eller Nostradamus
 
#11
Einaste gangane eg spelar CS er CS-compoen på Sardin. Og kanskje litt ellers på LAN. Blir kanskje litt meir speling så snart eg får tak i Source.
 
#13
Vel spiller CS:S (-.-) ehm maby 1 gang i uken :D Kommer til å spille mer etterhvert som venner skaffer seg det. spille på catch-gamer.no serverene!

catch-gamer.no#2 193.71.196.45:27015
catch-gamer.no#3 193.71.196.45:27016
catch-gamer.no#4 193.71.196.45:27017

Me name is JokkiZ! Eller noe med JokkiZ i seg :p
 
#15
Hvis Source virker knirkefritt så skulle du kunne kjøre HL2 oco ja. Hvorfor spør du da? Har du ikke prøvd? ;)
 
#18
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@27.11.2004, 16.43
Jeg spiller det, men ikke 1.6. Spiller CS Source. Vis Source funker, burde ikke Half-Life 2 også funke?? på min Pc.
141886​
CS: Source er mindre krevende enn Hl2, men du kan sikkert fortsatt kjøre det. HL2 krever ikke så mye det heller.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Agahnim+28.11.2004, 14.52-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@27.11.2004, 16.43
Jeg spiller det, men ikke 1.6. Spiller CS Source. Vis Source funker, burde ikke Half-Life 2 også funke?? på min Pc.
141886​
CS: Source er mindre krevende enn Hl2, men du kan sikkert fortsatt kjøre det. HL2 krever ikke så mye det heller.
142399​
[/b]
Hørte at 3 år gammel Pc kan kjøre Half-Life 2. Men det spørs hva innmaten innholder...