[Multi] Cow-a-dooty: svarte operasjoner 2

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1



for a brief period of time the U.K. website for Black Ops II was online. A November 13 release date was listed alongside a description that fills us in on the basic setup for the game: "Pushing the boundaries of what fans have come to expect from the record-setting entertainment franchise, Call of Duty: Black Ops 2 propels players into a near future, 21st Century Cold War, where technology and weapons have converged to create a new generation of warfare."
http://www.1up.com/news/call-of-duty-black-ops-ii-near-future

:psyduck:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#4
Det er en litt fjernere nær fremtid enn i Modern Warfare, så da er det faktisk Modern Warfare som blir olda. Menja, forvent litt sånn Terminator-light/MGS4-aktig historie. "We thought we could leave war to the machines, but it turns out the world will always need soldiers..."
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#6
Midd være kald, antar jeg. Legger jo opp til et fullstendig revampa våpenarsenal og killstreaks osv. i multiplayer og det er jo sårt tiltrengt.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#7
Caller det nå: Alle våpnene er klin makne i funksjon og balanse seg imellom, men med shiny nye skins og skytelyder.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Kun nye skins, tenker jeg
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Liker konseptet, spesielt delen med å gå frem og tilbake mellom åttitallet og teh futuar, men grafisk sett ser det ut som bæsj og designet på tingene gir meg en billigfølelse av de sjeldne. Minner alikevel litt om BF2142 som jeg likte svært godt. Forsiktig optimisme?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#10
Å fly en sånn minidrone med maskingevær rundt på kartet og cappe sandnigs blir uansett for fett til at jeg kommer til å la være å kjøpe.
 
#11
Står fortsatt på at MW2 er det moderne casual-FPSet med best "baseline" gameplay. Alt lå til grunn for et skikkelig fett spillen i MW2, men det ble bare gjort så mange tullete beslutninger og balance var bare kastet ut av vinduet. Blir nok å stjele det her for å teste ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Et Call of Duty-spill med kjedelig produksjonsdesign, nei nå spøker du vel.
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Har de bekrefta andre kjøretøy utover den flygende dingsen? For alle som har prøvd et Quake 3-motorspill med kjøretøy vet hvor bra det funker. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Hardened Edition har med et eksemplar av sexvideoen til Kim, caller det nå.