Creative ZEN

Hei hei.

Jeg har fått meg en fancy walkman telefon så da har jeg likesågodt de låtene jeg trenger på den.

Derfor selger jeg min så og si nye Creative ZEN, den er kjøpt i vår og har 4gb internt minne og ett ekstra 2gb minnekort.
Spilleren er strøken og funker fint.

Kan selges mot pengelapper eller byttes mot noe fint.

Videokvaliteten er ikke til og klage over, batteritiden er også helt nydelig!
Jeg har bare hatt den i noen mnd så batteriet har ikke fått bli slitt enda.

Hva slags fine ting? aner ikke, er glad i gadgets og shit og stuff om du skjønner. men er ikke noe spess jeg er ute etter som jeg kommer på.

Tja, hva er fornuftig da?

Den ligger på 795.- sånn ca overalt, og med min følger det 2gb ekstra.
Du får også med ett sett ok skullcandy headsett om du ikke har ett bra ett fra før.

Har lagt deg til på Msn, vi kan jo bare snakkes der.

Ja okay. Hvis headset pluss minnebrikke følger med, og den i tillegg ser pen ut så skal ikke jeg prøve å dra prisen nedover hvertfall. :p

Det gjør det og den er pen, ingen store skader av noe slag.
Noen småriper er det, men sånn blir jo alt uansett.

Skullcandy headsettet vet jeg ikke hva heter men er likt MFM Pro typen, jeg kjøpte det for ett år siden så det selges sikkert ikke lenger.

Men skal vi si 800.- for spiller, ekstra minne og headsett da? Inkludert frakt.

Hvis du gidder å fortelle meg hvilket headset det er, helst med link og hva farge ditt er, og om du har slotcase til 2 GB minnekortet så tror jeg vi kan zeal the deal. Er jævla interessert i greia uansett. Tingen er at jeg ikke får lønn før om to uker men vil ha den... :D Så det er opp til deg, jeg kaaan klare å vente. Får se. Du kan uansett stole på meg.

Legger du Zen-en i originaleksa? Medfølger originale earplugs som fra pakken? For hvis det er tilfellet så kan du jo egentlig bare ta kontakt på MSN i morgen og gi meg kontonummeret ditt.

Skal vi se, nå har jeg leita litt etter ting.

Og så langt har jeg funnet:
ZEN
Eske
Overføringskabel
Skullcandy Headsett
Creative Zen propper

Men jeg sliter med og finne minnebrikka..