Cruis'n [Wii]

Kilik

Lokal moderator
Midway har publisert de tre første bildene av Cruis'n til Wii på Leipzig Games Convention...

"An all new version of the classic Midway arcade racer, Cruis'n is coming exclusively to the Nintendo Wii."

WorthPlaying

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Også det faktum at de tidligere konsollutgavene av diverse Cruis'n-spill var tvilsomme greier. Som fem minutters underholding i arkadehallen funker spillene kjempebra, men det stopper liksom der.

Dette var direkte flaut :ermm:

Året er 2007, jeg trodde ikke det var mulig å servere den slags oppgulp til massene lenger. Ikke verdens beste kontroll vil kunne redde denne brennende bussen full av skolebarn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Atte hjælp. Det der hadde sett greit ut på DS. Aldri spilt Cruis'n, og jeg tror det blir sånn framover, gitt.

Kilik

Lokal moderator
Begynner å utvikle seg til årets Giant Enemy Crab på NeoGAF/SA:

Kilik

Lokal moderator
Gran Turismo 5 og PGR4 skjelver nok i buksene nå... Første trailer komplett med funky musikk, barsk voice-over og car vault!

Åh, jeg gleder meg bare mer og mer! Dette skal jeg nok så absolutt skaffe meg. Tror til og med jeg skal campe utenfor Elkjøp så jeg er sikker på at jeg får en kopi til utgivelsen...

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg eide i sin tid Cruisin' World til N64-en. Hvorfor Midway vil lage enda mer tvilsomt piss med spillbarhet lik glødende kullstykker i øynene vites ikke.

Dere synes ikke der er litt vel raske til å trekke konklusjoner nå, folkens?

SITAT(SirkusMartin @ 06.11.07, 03.06) 88103
Jeg eide i sin tid Cruisin' World til N64-en. Hvorfor Midway vil lage enda mer tvilsomt piss med spillbarhet lik glødende kullstykker i øynene vites ikke.
[/b]
Husker jeg spillte dette mye hos en kamerat, og syns det var dritkult jeg... Så feil kan man ta :(

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SITAT(oerhört @ 12.11.07, 19.23) 88929
Dere synes ikke der er litt vel raske til å trekke konklusjoner nå, folkens?
[/b]
Har du spilt konsollversjonene av Cruisin'?

SITAT(Klaymen @ 12.11.07, 19.34) 88934
Husker jeg spillte dette mye hos en kamerat, og syns det var dritkult jeg... Så feil kan man ta :(
[/b]
Du har prøvd det igjen i ettertid? :p

D

Doctor Downs

Gjest
Hadde Cruisin' USA til N64. Mener å huske jeg likte det. Hadde ikke mange bilene å velge mellom, men jeg husker at en kode gjorde det mulig å kjøre skolebuss.

SITAT(SirkusMartin @ 12.11.07, 19.57) 88937
Har du spilt konsollversjonene av Cruisin'?[/b]
Jeg ser ikke hvorfor kvaliteten på konsollversjonene av Cruisin' nødvendigvis betyr at dette blir søppel. Det er et nytt spill, remember? :)

Alle fortjener en sjanse, just sayin'.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jada, den neste Uwe Boll-filmen blir sikkert genial, en oppfølger til Chef's Luv Shack hadde blitt makeløs, og Vikingarnas neste skive blir en eksperimentell jazzskive alle kan elske.

Srsly. Cruisin' er vel og bra på arkade, men det er der det bør holde seg også. Cruisin' til konsoll er monotont og pissfrustrerende - uten at det nødvendigvis er fordi det er vanskelig.

Lodin

Der Waaaah
Ærlig talt, her er et bilde jeg akkurat tok av San Francisco Rush 2000 og ett eller annet på emulator og det ser omtrent identisk ut. Bare at jeg har AA. Hva er dette her for noe dritt Midway prøver å pushe?

Kilik

Lokal moderator
Som ventet: 3.0 hos IGN
Som om ikke grafikk fra forrige århundre var nok, Midway har ikke engang klart å få til tålelig framerate... Legg til alt for lang loading, utallige bugs og at det hele er over på en time.

Men det blir verre; IGN har også testet fire andre Wii-spill denne måneden. Tydelig at konsollen ikke akkurat overøses med kvalitetsspill:

Mini Desktop Racing - 1.2
Offroad Extreme! Special Edition - 1.0
Alvin and The Chipmunks - 1.7
Dave Mirra BMX Challenge - 2.0

Offroad Extreme! Special Edition: