Custom Arcade Stick

#1
Jeg har meget lyst på å kjøpe meg en skikkelig stick så snart penge tillater det. Er endel gode stickmakere i America, og for rundt $150+ så får man bra saker. Og så blir det sinnsykt med shipping.

Lurte på om noen vet om noen gode folk litt nærmere? Evt. noen i oslo området som har litt peil på modding? Mulig jeg må krype til korset og kjøpe en hori stick og kanskje få mod'a en i første omgang.

Hva slags sticks brukere dere, og er det no tess? :) Håper en dag å ha en octagonal gate sanwa sak selv.
 
#2
Trenger ikke å "dra" lengre enn til Sverige for å få tak i Custom Stick's.
Var en thread om dette før, men ser ut til at den er blitt borte eller no.. anyways: Arkadesticks.com

Bruker selv Namco stick'a, synes den er helt grei.
 
#3
Trenger ikke å "dra" lengre enn til Sverige for å få tak i Custom Stick's.
Var en thread om dette før, men ser ut til at den er blitt borte eller no.. anyways: Arkadesticks.com
[/b]
Jeg har kjøpt en sticke herifra, litt uvant i starten men jeg angrer ikke ett sekund!
(Selvom jeg er skuffet at ikke JINsama nevnte det nå... :p)
Hvis du vil titte nærmere på den jeg fikk så titt her

Men bortsett fra at den er digg å bruke, jeg synes(ikke det at jeg er så flink) klarer commands bedre, så synes jeg det ser bare heftig ut^^
 
#4
Tenker på et prosjekt som dettehvis jeg får meg en jobb etter hvert (er for tiden fattig student): http://chris.polymathic.net/cabinet/index.shtml Hadde vært noe å hatt på hybelen. ;) Har en Nuby SF stikke (en svær en, som forøvrig er til salgs), samt en Hori stikke. Disse er ikke custom da. Har også sett på den svenske siden der, og spiller du mer slossespill enn meg så hadde jeg nok kommet til å tatt en titt der. ;)
 
#6
Jeg er i Singapore om dagen, og jeg lurte på om det er noen som vet om jeg kan få kjøpt Sanwa-deler her? Jeg vet det er litt mye å håpe på, men det hadde vært sååååå ballefett å lage seg en god stikke mens jeg var her. ^_^

I samme slengen: Hva er det som er forskjellen mellom vanlige knapper og RG-knapper ..?
[/b]
Det er vel bare å høre litt rundt der det da...?
Bare si ifra hvis du lurer litt på oppsettet inni, selvom du sikkert vet om det allerede, og finnes sikkert ett par tonn sider på nettet om det..

RG-knapper skal visst holde mye lengre (omtrent 5 ganger så mye) enn vanlige knapper så var det noe med faen jeg ekke så flink i detta :p Sånn micro opplegg fra du trykker og registreringen av at du har trykket...

Edit: fifan jeg må skjerpe meg når det gjelder overdreven bruk av :p smiley'n
 
#7
Det står endel info på den svenske siden ovenfor her også, om hva de forskjellige knappene og spakene er for noe og hva forskjellene er.. Mye bra info på den siden. :)
 
#8
Det står endel info på den svenske siden ovenfor her også, om hva de forskjellige knappene og spakene er for noe og hva forskjellene er.. Mye bra info på den siden. :)
[/b]
Bare spurte han jeg :p Snakker en del med han på msn'en hehe, ett sted må man få billig snus fra :p
 
#9
Takker så meget for innspillene :) blir vel å spare til jeg har nok til en fra sverige.. vet noen hvor det er? lurer på om de er med på å overlevere sticka in person.
 
#10
Mente han bodde langt unna grensa fordi jeg tenkte akkuratt det samme...
Men jeg kan finne ut for deg
 
#11
Mente han bodde langt unna grensa fordi jeg tenkte akkuratt det samme...
Men jeg kan finne ut for deg
[/b]
Bare svarte på nytt så du ser det er svart Fingathing:p
Han bor ved Halmstad
 
#12
<div class='quotemain'>
Mente han bodde langt unna grensa fordi jeg tenkte akkuratt det samme...
Men jeg kan finne ut for deg
[/b]
Bare svarte på nytt så du ser det er svart Fingathing:p
Han bor ved Halmstad
[/b][/quote]


Ahh, ok :) Ja det blir et stykke ja. Får se da. Kanskje det blir en HRAP for nå :)