Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Jeps, tid for å avgjøre en gang for alle hvem som er mest demoniske demonen på Spillegal. Igjen.

Hvem vil være med? Meld dere på så vi får en oversikt.

Merk at påmelding er bindende, og innebærer at du forplikter deg til å fullføre rundene dine inntil spillet er over.

Så, ja. Bli med.

Liste over de som er kule og tøffe og er med på Solium Infernum:
  • Agradula
  • Buggz
  • Jante
  • Marius
  • sheriffen
  • Yetipants
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Jeg blir med.

EDIT: Beteve, det jeg tenkte å gjøre ved å lage en webside for gamet er rett og slett å ha et sted der man laster opp saven sine. Da kan man samtidig få oversikt over hvem som har levert aktuell turn og hvem som er den treige jævelen. Dungeon Master kan da bare få en zip med alle filene når alle har levert og laste opp en ny save når det trengs. Samtidig blir det en fin programmeringsøvelse for meg (og for deg om du vil være med, men da må du hive inn web developer express og). Slenges på github.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Jeg er nede som en mensfossende skjede.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Agra kom nettopp med en helt jævlig bra idé:
det lages én tråd per spiller som alle registrerte medlemmer unntatt de fem andre spillerne (respektivt) har tilgang til. Slik kan vi skrive live updates uten at motspillerne får lest tråden.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Det opplegget der hørtes ikke vanntett ut.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Kan seff ha generelt-grensa på de trådene og, så man både må lage ny random bruker og skrive 20 innlegg om man på død og liv skal jukse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Altså, juksings er for lavt til at noen her inne gidder. Ikke sant?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Åja, det er denne tråden jeg melder meg på i.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Jau jau, da var vi jaggu fullbooket, eller hur? Gode greier. Så, hvem hoster?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#13
Skulle bare nevne, etter en kjapp telefon til Marius, at han kommer til å prøve å registrere seg, men han er ganske bissi frem til fredag og litt etter det, så er ikke sikkert han får vært SUPERAKTIV i starten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Kan også nevne at om litt under to uker farer jeg av gårde til det store utland, og blir der i litt over ei uke. Siden det er et U-land vi snakker om her (USA) er det ikke sikkert jeg kan regne med den helt store nettilgangen. Men jeg skal prøve. Så veit dere det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#15
altså, ferien begynner så det er ikke et sjokk at folk blir negret av det. men så lenge ting bare ikke stopper opp i mange uker, type 3-4 så er det greit for meg.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#16
Er vel ett fett hvem som hoster, dette er ikke akkurat et krevende spill å kjøre..
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#18
Faktisk enig med riffen her. Kak var sist, treigest. Og jeg lurte på hvorfor ikke han (riffen) sto på lista med en gang siden han var en av de som ville playa det opp.

Edit: Fra den tråden hvor det hele startet:
Apropos det, er det kanskje ikke på tide med en ny runde av de derre gærne turnbaserte spilla dere spilte for en stund siden? Jeg er gira på å være med.
enda en edit: Kanskje det er derfor riffen ble glemt? Fordi Turn-bildet won the show.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
Kak-raeg om 5, 4, 3, 2, 1...