[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Har ikke DS3 fått en egen tråd ennå? Jeg fant ingen, iallfall.



Uansett da! Om litt under to måneder braker det løs. Jeg har med vilje unngått det meste av videoer og sånt, men hypen står så klart i taket. #lifegoals før DS3 kommer ut er å få resten av Trophies i Bloodborne-DLC, og kanskje spille litt mer DS2:Scholar. Vi får se.

Her, ta noen Souls-veggpapir i ok oppløsning for å få opp stemningen.

Og et utdrag av introen.

 

ganon

The Boshy
#2
Er det noe stemning for å lage en egen spillegal challenge rundt første gjennomspilling? Muligheter jeg ser for meg er lvl cap, måtte bli med i alle covenants man finner, ingen summons mot bosser, kun ha andre fra forumet å støtte seg til når det kommer til info om spillet, ingen bukser eller andre morsomheter.
Jeg vet ikke hva jeg skal spille det på enda. Det frister å plukke opp en PS4 pga dette og Bloodborne hvis det er det flesteparten har tenkt til. Jeg har plukket opp Dark souls 2 igjen, jeg ble opptatt med andre ting når det kom ut så jeg har fortsatt ikke rundet det! Skal hoppe ned i brønnen nå så får jeg se hva som skjer. Fikk laget meg en +10 large club i går da så jeg klubber meg vei igjennom alt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Jeg kommer nok til å ha det på PS4, fordi det er det jeg har i stua akkurat nå mens pc-en sitter et annet sted. Snellers skal ingen komme og fortelle meg hva jeg får lov til og ikke første gang jeg spiller gjennom spillet, ærlig talt!
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#4
Denne tråden er mitt nye hjem.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#6
Da har jeg et sted å dumpe denne. Ikke så fryyyyyktelig interessant (og hva er greia med at japan bruker texttochat? ikke første gang jeg ser det) og de viser stort sett bare en par-tre våpenangrep, men kult å se litt uredigert gameplay.


Observasjoner:
Mana bar
Riposte etter en shield break
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#7
Jeg skal sjukmelde med dagen det kommer.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Gravelord Norges Ingeniør- og Teknologorganisasjon er autofist vettu.
 
#9
Brofist hvis du, som jeg, bare såvidt har prøvd no' Souls og føler deg mislykka som gamer.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#11
hehe.

Bare en random streamer som kanskje er nonfactor for de fleste ("Du må ha innsikt i den obskure gamingscenen. Ja, litt mer underground lissom. Du har sikkert ikke hørt om ham" *tvirre snurrebarten*), men en av de som ennå jevnlig spiller souls og Bloodborne så jeg lutter øre når han har meninger om serien.

Jeg har ennå ikke spilt Scholar. Faen så mange bra spill jeg må spille. Elsker det.
 

demake

Seksuelt godteri
#12
Hvor er meningene hans om DS3? Jeg må vite! Srs
 

demake

Seksuelt godteri
#14
Vil se!!!


Men vil også go in dry på release.

Hva skal jeg gjøre?
 

ganon

The Boshy
#15
Han skriver i beskrivelsen at det er ting man får se i videoen som man burde oppleve selv så jeg tar han på ordet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Jeg leste et intervju med Miyazaki i stad, men ellers kommer jeg til å holde meg helt tørr til jeg spiller det selv.
 

demake

Seksuelt godteri
#17
Jeg leste et intervju med Miyazaki i stad, men ellers kommer jeg til å holde meg helt tørr til jeg spiller det selv.
Link? Vil lese.
 

demake

Seksuelt godteri
#19
Leste noe greier i går at nye Fisemink Shrine er som Nexus i Demon's. Veit ikke helt hva jeg synes om det (eller om det var overdrevet av skribenten). Den sammenhengende verdenen som snirkla seg ut fra Firelink i DS1 i alle retninger eide.

Det er over en måned til release og YouTube er full av DS3 spoilers i "recommended for you". Dette blir en lang måned.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#20
Denne tråden er alt for langt nede på sida.


Disse to kommer til å streame den japanske versjonen siden den kommer ut 24 Mars, for de som driter i spoilere. ManVG kan japansk mens JP kommer til å bruke no app på telefonen til å oversette. Det skal ikke stå på innsatsen.
Edit: Får ikke til å bare linke vanlig url. Buggz får ta skylda for embeds.
 
Sist redigert: