De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Maraj

Ålø- og energiminister
#1


PLØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ

Sexcam (hidden realpic)

Stemningsvideo 1

[yt]BU8J67zaHI8[/yt]

Stemningsvideo 2

[yt]9hdSNAw3vUI[/yt]

Stemningsvideo 3

[YT]NQz1pCK_oHM[/YT]

Stemningsvideo 4

[YT]OPXaoeVfdkQ[/YT]

Stemningsvideo 5

[YT]IkNdRfEj97c[/YT]




DE TRE CABALLEROS





HvilketspillFFSJU

LISTEN

- GULLSJOKOBO
- OMNISLASH
- HUS I COSTA DEL SOL
- KNÆST ALLE WEAPONSA
- FÅTT ULTIMA WEPSA TIL ALLE
- WOW BARE ALT MINUES DET KJEDELIGE


Mer?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Til dere som ikke skjønner en dritt skal de tre fremste Final Fantasy 7 ekspertene i Norge neste helg, 7-9. mai sette seg sammen i Oslo får å spille gjennom tidenes objektivt beste spill. Gi oss gjerne tips om shit vi bør gjøre eller lignende, selv om vi antagelig vet om dem allerede.
Og hvorfor jeg ikke hadde barbert meg på dritlenge husker jeg ikke, ser selvfølgelig SYKT MYE bedre ut enn det som kommer frem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Hvis dere trenger en til å spille DS ved siden av og gløtte opp på skjermen innimellom for så å spørre "hva skjer nå?" så er det bare å ringe meg. ^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Dette er nok den viktigste tråden på SG i år.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#6
Ja. Er keen på en som konstant sitter i bakgrunnen og ropegriner "Det er så dårlig, herredug, så dårlig!" ass.

EDIT: @Nicholas
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#9
Unødvendig. Har du knights og the round betyr det at du allerede har gullchocobo.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Svindlere er velkommen!

Ikke vær overrasket om det dukker opp et par nye tråder i KSB om en halvannen uke med ett sett godt brukte, og ett sett godt trente organer for salg/bytte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Det skal faen meg sies. Nicholas tar moroa ut av praktisk talt alt annet enn verdenspuling og forfall.
Jeg ser du prøver å hinte til den infamøse Prototype-episoden, men a) det spillet er dritt b) jeg var fjern. Utover det er jeg faktisk ganske fornøyelig å spille med, tenk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#15
Dette blir bra.

Har kommet frem til at vi skal gjøre alt bortsett fra 99 av alle items, all materia på master level og lignende ting som tar 100 timer og er dritkjedelig. Utenom det skal det ikke være noe problem å gjøre alt i løpet av ei hælj.

Men skal vi seriøst ha live stream? Er helt for det altså, men jeg bare lurer på hvordan dere har tenkt at vi skal gjøre det. Hvis jeg tipser om det på Youtube så kan det hende det er en del som kommer til å se på også.
 
#16
Stemmer for livestream uten tvil.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Livestream hadde vært føkkings awesome. Men krever ikke det litt nett, eller er jeg teit?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Du er teit. Amerikanere på ræva comcastlinjer streamer jo ut fra en låve i føkkings Kansas.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Vel, på laveste nivå er en webcam og ustream.tv er alt som skal til for å mekke SG LIVE VIDEO REVIEWS: Det Objektivt Beste Spillet Ever Edition. Skypekvalitet er fullt farbart, skulle jeg tro.