Dead Nation (PSN)

#1



Klar for noe nytt og spennende? Ett ground-breaking konsept blir her vist for verden, det heter zombies, noe du dreper for morro skyld

Kom ut på PSN 1.Dec, og er eksklusivt til PS3. Nå hvertfall.

Lasta det ned for ett par timer siden, da søvn ikke var noe som passet seg og har hatt en "blast" med de to timene jeg testa det ut.

DN kommer fra folka bak Super Stardust HD, og bruker samme spillmotor om ikke google lyver for meg. Left 4 død sett ovenfra med typisk twinstick-shooter kontroller, masse zombies, blod og morro. Av en eller annen grunn fikk jeg en nostalgisk følelse av å spille det, og jeg gleder meg til å slenge ivei noe sofa-coop så snart det passer!


Eneste store minuset som jeg ser så langt er at spillet koster hundre spenn, noe jeg syns er for dyrt for den type titler. Men igjen syns jeg det er kvalitet og det gir meg glede, så det er grenser for hvor mye jeg skal bitche over den saken.

Om noen diggert og vil co-oppe så legg til HazenEU på psn, måtte hoppe til min kjedelige norske konto siden de har blokkert kjøp på den amerikanske som jeg har brukt som hovedkonto siden jeg fikk maskina for lenge sia, nedtur.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#2
tar å legger deg til men er ikke hjemme før torsdag neste uke får å spille. om fortsatt dead nation er hawt shit
 
#3
Erre sikkert, får håpe den patchen som kom fiksa disse lag-problemene jeg hørte no rykter om.