Dead or Alive Ultimate..

Endelig går Dead or Alive serien online. Dette er noe jeg virkelig har
ventet på. Spiller kommer 24 september ut i statene, uvisst her.
Hva er deres forventninger til spillet?

IGN har allerede prøvd spillet trykk her for å finne siden.

Under finner dere to flotte bilder fra spillet.

Jeg gleder meg veldig til dette spillet, blir morsomt å spille mot andre over Live.
Det er jo de som mener dette er en dårlig spillserie fordi den ikke er så hardcore som for eks VF og Tekken, men jeg synes den er morsom allikevel.
Får bare håpe det ikke blir noe lagg under kampene, jeg har lest at det er det hittil, men de har hatt god tid til å fikse det, så jeg er optimistisk.

EagleJin

Bear Necessity
Skal innrømme at jeg er innenfor den gruppen laffen beskriver, men jeg er også veldig spent på hvordan dette blir. Dette er første online fighter, og blir kanskje eksperimentet som får andre konsollfightere ut på onlinemarkedet.
Så jeg skal i hvertfall teste det.

Vet ikke jeg... Husker at jeg og noen venner skulle spille DOA2 på DreamCast etter å ha spilt Soul Calibur i noen timer. Det var ufattelig kjedelig. Jeg vet at både Gamespot og IGN liker det de har prøvd, men for min del er det ikke forbedret grafikk og Online muligheter nok når gameplayet er helt dødt.

Hvorfor reflekteres ikke personene i gulvet når alt annet gjør det? Det er akkurat sånn i Ninja Gaiden også, og det ser ufattelig dumt ut...[/Detaljehore]