Dead Rising (Xbox 360)

Da er en ny Dead Rising trailer tilgjengelig på MarketPlace, og hos Xboxyde.

Siden emnet vil ligge i nyhetsforumet etter at E3 er over, kan selvsagt denne tråden brukes til å poste flere nyheter, bilder, videoer, og annen informasjon om spillet.

Oh, kan man kjøre bil også? Visste ikke det før jeg så denne iallfall, og det ser fortsatt lovende ut. Antakelig det spillet jeg ser mest frem til på Xbox 360.

Ja, samme her. Man skal også ha muligheten til å kjøre tanks..? Jeg har sett et fett bilde, hvor en tanks står omringet av minst 100 zoobier. :D

Virker som om grafikken har blitt noen hakk dårligere i forhold til det som ble vist frem tidligere.
Jaja... Spillet ser jo morsomt ut uansett, men er litt skeptisk til at Capcom sier at det bare skal ta noen timer å spille gjennom spillet, og at det er meningen at det skal spilles igjennom flere ganger.

Ser veldig ut som hva Stubbs the Zombie skulle ha vært. Bare motsatt.

De første 5 minuttene av den tredje traileren på GS, tenkte jeg at dette måtte være en dårlig kopiering av RE4, men lenger ut i videon så det bra ut. Masse zombier!

Den siste videoen der gjorde ikke forventningene mindre akkurat ...
Grafikken er veldig imponerende når det er såpass mye zombier på skjermen samtidig, og jeg har en følelse av at det blir en skikkelig Dawn of the Dead-stemning over spillet, bare med myyye mer zombier.
Tror jeg skal stå et sted hvor zombiene ikke kan få tak i meg, men hvor de kan samle seg rundt, bare for å se hvor mange det kommer til å være rundt meg til slutt.

Disse videoene var visst ikke postet. De er også fra Xboxyde.

Virker interessant med de forrskjellige rollespillelementene i spillet. Bare dumt at ToTheGame har ført opp spillet til en releasedato den 28. september her i norden. Blir en lang ventestund.

Og på den videoen du linket til, Mongis, så det faktisk ut som grafikken har fått en aldri så liten forbedring i forhold til den videoen jeg kommenterte tidligere i emnet.

Capcom har gitt ut en bunke med ferske skjermbilder av spillet. Disse kan dere se her.

Det har også kommet et kart over Williamette Mall Directory, som viser alle områdene man kan utforske:

Overraskande mange butikker, tror jeg telte over 80. Hva blir den første plassen dere besøker? :)

D

Deleted member 91

Gjest
Oisann, en måned forsinkelse fra NTSC-release til PAL-release? Kanskje vi er såpass heldige at USA-releasen blir regionfri ... Uansett, skal titte på bildene nå.

D

Deleted member 1518

Gjest
Det gikk nettopp opp for meg at Dead Rising i stor grad kan sammenlignes med Grabbed By The Ghoulies ;D

D

Deleted member 1518

Gjest
Du får servert et lite område som skal utforskes. I området kan du bruke mye av det som ligger rundt deg som våpen, også skal du denge løs på det du ikke liker.

Dead Rising kommer ikke for salg i Tyskland. Dermed er Dead Rising det aller første Xbox 360 spillet som blir bannet.

SITAT
Written by Rivithed
Monday, 17 July 2006
Capcom's upcoming Dead Rising will not be for sale in Germany. The USK, the ESRB of Germany, found the game to be too gory for release. This is the first Xbox 360 game to face a ban. Game content is typically modified by region, but there is no easy way to get around Dead Rising's hack and slash game play. Read more about Dead Rising here (or on the German Xbox page here, where the release date is currently listed as TBD).
[/b]
Kilde: Gamingbits.com

D

Deleted member 91

Gjest
Vel, synd for tyskerne, men på en annen side så tyder det på at utgivelsen her borte ikke blir klippa og sensurert.